گروه گردشگری- درحالی که یک‌ماه تا آغاز تعطیلات نوروز و فصل سفر در کشور باقی مانده، استانداری تهران هنوز اولین جلسه‌ ستاد هماهنگی خدمات سفر را برگزار نکرده است. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز در این‌باره گفت که منتظریم، تا استاندار دستور برگزاری اولین جلسه را بدهد.
به گزارش «ایسنا» رجبعلی خسروآبادی در صبحانه کاری دیروز خود که در دفترش برگزار شد، اظهار کرد: «تهران در نوروز فصل خلوتی‌اش را می‌گذراند و مثل سایر استان‌ها با هجوم مسافران مواجه نمی‌شود. بنابراین شرایطش متفاوت است.» با همه اینها، در نوروز همیشه شاهد سفر جمعیتی از دیگر استان‌ها به تهران هستیم و کسانی که در پایتخت ساکن هستند نیز معمولا برنامه‌ای برای گشت شهری ندارند، به‌جز معدود برنامه‌هایی که شهرداری جسته و گریخته در چند سال گذشته برگزار کرده است؛ با وجود چنین شرایطی، استانداری هنوز جلسه‌ای برای ستاد هماهنگی خدمات سفر برگزار نکرده تا دستگاه‌های دخیل، وظایف و تکالیف خود را در نوروز بدانند.
او سپس با انتقاد از نپرداختن به طرح متناسب‌سازی زمان سفر که در گذشته ارائه شده بود، تاکید کرد:‌ در گذشته، این طرح مطرح شد؛ ولی دیگر به آن نپرداختند، درحالی که با سامان‌دهی تعطیلات می‌توانستیم به همه‌زمانی و همه‌مکانی شدن سفر برسیم، اما کاری کردیم که مردم در هیچ زمانی به‌جز نوروز نتوانند به مسافرت بروند.