دارنده مدال طلای تیراندازی با کمان پارالمپیک، به‌عنوان سفیر گردشگری استان کرمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، نایب رئیس اتاق کرمان در نشست کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق این استان، زهرا نعمتی را به‌عنوان سفیر گردشگری استان معرفی کرد. مهدی سیاوشی ضمن این معرفی گفت: «در ملاقات هفته گذشته با خانم نعمتی، درخواست معرفی ایشان به عنوان سفیر گردشگری استان مطرح شد که ایشان با روی باز پیشنهاد ما را پذیرفتند.» او اضافه کرد: «زهرا نعمتی ورزشکار مطرح ایران و جهان، باعث افتخار کرمان و کشور است. امیدواریم بتوانیم از محبوبیت و شهرت ایشان برای معرفی بیشتر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان استفاده کنیم.» رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان ادامه داد: «افراد بسیاری به ناشناخته بودن استان از لحاظ توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، حتی برای ایرانی‌ها اعتقاد دارند و تلاش ما نیز شناساندن کرمان به نحوی شایسته به ایران و جهان است.»

در این نشست، زهرا نعمتی نیز اظهار کرد: «بسیار خوشحال می‌شوم اگر بتوانم در بحث گردشگری استان موثر باشم. پیشنهاد سفیر گردشگری استان را باکمال میل پذیرفتم زیرا به توسعه کرمان بسیار علاقه‌مندم. در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای رونق گردشگری استان صورت گرفته، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد و همین مساله باعث شده تا تعداد گردشگران حاضر در این استان کمتر از سایر استان‌ها باشد.»

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ با تاکید بر توجه بیشتر به زیرساخت‌های گردشگری تصریح کرد: «مسوولیت معرفی کرمان بر عهده فرد یا گروه خاصی نیست؛ بلکه همه مردم وظیفه‌دارند تا با تلاش خود گردشگر بیشتری جذب کنند. نحوه ارائه خدمات به گردشگران باید به‌گونه‌ای باشد که خاطره خوبی برای آنها رقم بخورد و همین امر تبلیغ خوبی برای گردشگری استان شود.»