شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران طی اطلاعیه‌‌‌ای اعلام کرد پیرو کمیسیون قانونی قیمت‌گذاری سازمان غذا و دارو جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه، دستمزد و سربار، تعداد چهارقلم از محصولات این شرکت مشمول افزایش قیمت به‌طور میانگین معادل ۹درصد شده که سهم فروش این محصولات، ۶۹درصد از سبد فروش سال‌جاری این شرکت را تشکیل می‌دهد.

شرکت داروسازی آوه‌سینا نیز با انتشار اطلاعیه در سامانه کدال اعلام کرد، نرخ قرص دفرپیرون این شرکت از ۳هزار و ۵۰۰تومان به ۴هزار و ۲۵تومان افزایش یافته است. مجوز افزایش نرخ محصولات این شرکت توسط سازمان و غذا و دارو صادر شده است.

شرکت داروسازی تولیددارو نیز ضمن تایید دریافت مجوز افزایش نرخ با اطلاعیه‌‌‌ای در سامانه کدال اعلام کرد، نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. لازم به ذکر است که فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی‌ها در سال مالی قبل حدود ۵۹/ ۲درصد و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۶۰/ ۳درصد است.

شرکت البرز دارو نیز اعلام کرده است، نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته‌بندی افزایش یافته است.