«غشوکو»: شرکت شوکوپارس نتایج حاصل از فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده را منتشر کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰ / ۰۶ / ۱۴۰۰ و پیرو افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۵ / ۱۴میلیارد تومان به مبلغ ۴۰میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۷۶درصدی) از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- مبلغ فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده: ۷ / ۱۱میلیارد تومان؛

- هزینه‌‌‌ها و کارمزدهای مربوط به فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده:    ۴ / ۱۳۸میلیون تومان؛

- خالص وجوه ناشی از فروش حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده: ۶ / ۱۱میلیارد تومان؛

- تعداد حق‌تقدم‌‌‌های استفاده‌نشده: ۲۹میلیون و ۹۳۷‌هزار و ۷۴۱سهم؛

- مبلغ متعلق به هر حق‌تقدم: ۹ / ۳۸۷تومان.

«پدرخش»: شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳ / ۱۵میلیارد تومان به ‌‌‌مبلغ ۸ / ۴۲میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۸۰درصدی) از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«خفولا»: شرکت خدمات فنی فولاد یزد اعلام کرد که گزارش توجیهی هیات‌مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵میلیارد تومان به مبلغ ۶۵میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۳۳۳درصدی) از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، توسعه سرمایه‌گذاری و استفاده از فرصت‌‌‌های موجود در بازار سرمایه، خرید ماشین‌آلات و احداث زمین شهرک فولاد به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است. انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

«سپ»: شرکت پرداخت الکترونیک سامان‌کیش مهلت استفاده از حق‌تقدم خرید سهام خود را اعلام کرد. در اطلاعیه شرکت آمده است که با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۹ / ۱۰ / ۱۴۰۰ با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰میلیارد تومان به ‌‌‌مبلغ ۸۰۰میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۶۰درصدی) از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی به منظور خرید دستگاه کارتخوان مهلت استفاده از حق‌تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۶ / ۱۱ / ۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۶ / ۰۱ / ۱۴۰۱ تعیین شده است.