زنان و رشد اقتصادی

سپیده کاوه

قطع رقعی / 136 صفحه

قیمت: 10000 تومان

تبعیض جنسیتی علیه زنان، یکی از عوامل منفی در مبحث زیرساخت‏های اجتماعی است که می‏تواند به‏عنوان عامل مهارکننده و حتی منفی‏کننده سایر عوامل مثبت اثرگذار در رشد کشورها باشد. تبعیض جنسیتی در حال حاضر یکی از مهم‏ترین موضوعات مطروحه در جهان در ابعاد سیاست‌گذاری، اقتصاد و آموزش در سال‏های اخیر است. فقدان فرصت‏های برابر دسترسی به امکانات بهداشتی، استخدام، آموزش و دستمزدهای نابرابر برای مشاغل برابر با بهره‏وری‏های یکسان، قوانین محدودکننده حضور سیاسی زنان در عرصه اجتماع و نگریستن به زن به‏عنوان موجود دست دوم، عواملی هستند که از تبعیض جنسیتی نشات می‏گیرند. محدود کردن زنان سبب کاهش میزان استفاده از استعدادهای خدادادی در اقتصاد شده و نتایج منفی به‏دنبال خواهد داشت.

مدیریت فروش

برایان تریسی/ ترجمه صالح سپهری

قطع پالتویی/ 136 صفحه

قیمت: 10000 تومان

این کتاب بر اساس سال‏ها تجربه و مطالعه در زمینه نگرش‏ها و رفتارهای مدیران موفق فروش نگاشته شده است.در این کتاب، با برخی مفاهیم، روش‏ها، اصول و نیز شیوه‏های کاربردی برای مدیریت فروش آشنا خواهید شد. شما می‏توانید این آموخته‏ها را به سرعت به‌کار گیرید و فروش بیشتری داشته باشید، همکاری بین کارکنان بخش فروش را هماهنگ‏تر ساخته و موقعیت شغلی و فردی خود را در شرکت تقویت کنید. مدیران فروشی که رویاهای بزرگی در سر دارند، با مطالعه مفاهیم و شیوه‏های مطرح شده در این کتاب می‏توانند افرادی مثبت‏تر و موثرتر را جذب کرده و از فروشندگان منفی و غیرموثر بر حذر بمانند.

نقشه‏های شیطانی

هیو مک‏لیود/ ترجمه زهرا فرجی/ قطع رقعی/ 136 صفحه

قیمت: 10000 تومان

آدم همیشه به یک نقشه شیطانی نیاز دارد. به یک برنامه‏ریزی دیوانه‏وار که سازگاری و مدارا سرش نشود. برنامه‏ای که وادارش کند به‏جای دلخوش کردن به هرچیز ساده و دم‏دستی، با هر سختی که شده برود سراغ کاری که دوست دارد. همان کاری که با انجامش احساس افتخار کند.این یعنی هر آدمی برای نجات از روزمرگی، برای خلاصی از سروکله‏زدن با مدیرهای بداخلاق و بالاخره برای رهایی از انجام کارهای کسالت‏بار و نفرت‏انگیز نیاز به یک برنامه‏ریزی دقیق و خاص دارد که مولف این کتاب نامش را نقشه شیطانی گذاشته‏ است. به اعتقاد مولف نکته اینجا است که زندگی کوتاه است و باید از این فرصت کوتاه برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کرد.

نئورئالیسم چیست؟

تاریخ اجمالی سینمای نئورئالیسم ایتالیا(1945-1955)

کامران شیردل

نئورئالیسم عنوان مکتبی سینمایی با گرایش اجتماعی است و با نگاهی مردم‏گرا و منشی شکوهمندانه در رثای رنج و مصائب انسانی که همزمان با پایان جنگ خونین جهانی دوم در ایتالیا متولد شد، هرچند که ریشه‏ای کهن‏تر دارد. مکتب نئورئالیسم طی ده سال اول عمر پربار خود کارگردانان و آثار سینمایی مهمی را در دامن خود پرورش و تحت تاثیر قرار داد که نام‏هایی چون بونوئل، دِ اولیورا، رنوار، روسلینی، دسیکا، ‏ ویسکنتی، زاواتینی، جرمی، مونیچلی و بعدها موج نوی سینمای فرانسه، اُلمی، آنتونیونی، پِتری، رزی، اوزو، کوروساوا، اوشیما، رای، مرینال سین، ایلماز گونی، برادران تاویانی، وایدا، فورمن، فروغ فرخزاد، مهرجویی، کیارستمی، پناهی، نادری، فرهادی، بَحرانی و بسیاری دیگر از آن جمله‏اند. این کتاب به بررسی خاستگاه، سبک، نگرش و تاریخ اجمالی اولین دهه این نهضت هنری بزرگ می‏پردازد.

دوره های مالی و سرمایه گذاری دوره های مدیریت و اقتصاد دوره های ارتباطات و روزنامه نگاری
کتاب های اقتصادی کتاب های مدیریت و بازرگانی کتاب های سیاسی
کتاب های اندیشه و فرهنگ کتاب های کودک و نوجوان کتاب های ادبیات و هنر