رسیدگی به وضعیت نگران کننده بازار اصفهان منوط به همکاری بازاریان

علی قاسم‌زاده با اشاره به روز حمل‌ونقل و رانندگان اظهار کرد: در شهر اصفهان ۲ هزار راننده اتوبوس، ۱۰ هزار راننده تاکسی، ۷هزار راننده سرویس مدرسه، حدود ۵۰ راهبر مترو و افراد زیادی در حوزه خدمات شهری از طریق ماشین‌آلات حمل زباله و راه‌سازی به‌عنوان راننده خدمت‌رسانی می‌کنند.

او در ادامه سخنانش به وضعیت نگران کننده بازار بزرگ اصفهان اشاره و با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلفی از جمله شهرداری در قبال وضعیت بازار مسئولیت دارند، گفت: برای رفع مشکل سد معبر در بازار و ایمنی و آتش‌نشانی تلاش‌های زیادی انجام شده است.

او ادامه داد: بازار حدود ۸۰ مشکل جدی دارد که تا به حال برای رفع آن‌ها موفق نبوده‌ایم، در این راستا مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر طی انجام مطالعاتی به این نتیجه رسید که تا متولیان امر که خود بازاریان هستند وارد جریان کار نشوند، مشکلات بازار قابل حل نخواهد بود.

برگزاری انتخابات هیات امنای بازار در روز ۲۸ آذرماه

قاسم زاده با اشاره به اینکه به کمک دستگاه‌های مختلف مقرر شد انتخاباتی در بازار انجام و هیئت امنا انتخاب شوند، تصریح کرد: انتخابات هیئت امنای بازار ۲۸ آذرماه از میان ۸۲ کاندیدا در پنج نقطه از بازار به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و ۱۱ نفر از رسته‌های مختلف شغلی بازار و حوزه جغرافیایی متناسب بازار به عنوان هیئت امنا انتخاب می‌شوند که درواقع حامیان و متولیان اصلی پیگیر حل مسائل بازار می‌شوند.

او ضمن ابراز امیدواری برای شرکت بازاریان در این انتخابات خاطرنشان کرد: صندوق‌ها در ۵ نقطه از جمله مسجد امام، مقبره علامه مجلسی، مسجد دارالشفا و عصارخانه شاهی مستقر است.

او افزود: ۷ هزار نفر از بازاریان واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند که از میان خودشان افرادی را انتخاب می‌کنند تا به کمک آن‌ها بتوانیم رونق بیشتری به بازار بدهیم و ایمنی و امنیت خاطر برای کسبه فراهم شود.