محمدرضا اسدی اظهار کرد: به علت برخی از مشکلات اداری که از حوزه اختیار شرکت آب و فاضلاب کاشان خارج بود، اجرای طرح با سه ماه تأخیر آغاز شد. ضمن اینکه ایمنی کارگران نیز باید مورد توجه باشد که هرگونه اهمال در این زمینه می‌تواند آسیب‌ها و خسارت جبران‌ناپذیری را به بار آورد. وی در مورد الگوی اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری نوش‌آباد، تصریح کرد: پیمانکار در دو مسیر به‌صورت هم‌زمان پروژه را آغاز کرده و تاکنون پنج درصد از مسیر یعنی ۱۳۰۰ متر آن لوله‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: مسیر اجرا حدود ۳۳ کیلومتر پیش‌بینی شده که همه لوله‌ها و انشعابات آن خریداری شده است و امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، پروژه را به پایان و بهره‌برداری برسانیم.

اسدی افزود: عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهری در نوش‌آباد با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال (۱۵۰ میلیارد تومان) از محل پرداخت تسهیلات فاینانس ماده ۵۶  از تیرماه گذشته آغاز شده است.

وی اظهار کرد: بحران آب در دشت کاشان و تهدید منابع آب زیرزمینی به واسطه چاه‌های جذبی، اجرای طرح‌های فاضلاب شهری تجربه موفقی است که پیش از این در شهرهای نیاسر، قمصر و کاشان اجرا شده و نوش‌آباد چهارمین شهر در این منطقه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان،گفت: ایجاد شبکه فاضلاب شهری و تصفیه فاضلاب از آلودگی منابع آب جلوگیری کرده و می‌توان از پساب آن نیز در بخش‌های صنعت، کشاورزی و فضای سبز استفاده کرد