رئیس دادگستری لنجان در این مراسم گفت : ذوب‌آهن اصفهان یک صنعت فراملی است و صنعت فولاد کشور بانام ذوب‌آهن اصفهان در کشور شناخته می‌شود . اغلب ما یک ذوب‌آهنی در بین خودداریم که این نشان از قدمت ذوب‌آهن و توان آن در اشتغال‌زایی دارد .

وی افزود : ذوب‌آهن اصفهان با تولید محصولات استراتژیک اقدامات مهمی در جهت خودکفایی کشور برداشته است که این دستاوردهای مهم ، شایسته تقدیر است .

داود خوشنویس گفت : این مراسم درواقع باهدف قدردانی از خانواده‌های کارکنان قوه قضاییه برگزار شد زیرا با تمام مشقت‌های فعالیت در این قوه کنار آمده و مامنی برای زحمت کشان و ضابطین قضایی فراهم می‌کنند . مهندس ایرج رخصتی نیز گفت : قوه قضاییه وظیفه سنگینی در جامعه بر عهده دارد ، اجرای عدالت و دادگستری یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین کارها و وظایف این قوه است که اهمیت بسیاری در حفظ قوام جامعه و بالندگی آن دارد. وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... سید محمد بهشتی و یاران وفادارش افزود : ذوب‌آهن اصفهان همواره تعاملات خوبی با مردم و مسوولان منطقه داشته و این نشان از ارتباط نزدیک این صنعت و مردم است که در راستای مسوولیت‌های اجتماعی درحال‌توسعه است.