مشکل ضمانت نامه بانکی  بهره برداران حل شد
*مهندس علی عبدی معاون امور معادن و صنایع معدنی استان تهران: برخی بهره برداران که دارای چک برگشتی هستند ، با واریز فیش نقدی به خزانه استانها از اتهام سلب صلاحیت مبرا خواهند شد در صورت واریز فیش نقدی به حساب خزانه استانها، مشکل برخی بهره برداران برای صدور ضمانت بانکی برطرف می‌شود.
مهندس علی عبدی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش درخواست‌های تعدادی از بهره برداران معادن استان تهران که دارای مشکل چک برگشتی بودند و منع قانونی برای صدور ضمانت نامه توسط بانک عامل داشتند، این تصمیم گیری در حوزه معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ و ابلاغ شد.
وی افزود: با عنایت به دستور معاونت امور معادن و صنایع معدنی، بهره بردارانی که به دلیل عدم اصلاح ضمانت نامه برای سلب صلاحیت به وزارتخانه معرفی شده اند نیز می توانند از مزایای این مصوبه استفاده کنند.
عبدی تاکید کرد: در صورتی که این بهره برداران نتوانند ضمانت نامه خود را ارائه دهند، می‌بایست فیش نقدی واریزی به حساب خزانه را به سازمان استانها ارائه نمایند.
به گفته ایشان،همچنین مقرر شد از بهره برداران تعهد گرفته شود که در صورت عدم امکان برگشت وجه تضمین از خزانه، بهره برداران در این زمینه شکایتی نداشته باشند.