ژنراتور AVK کیفیت و ویژگی ها

رپرتاژ آگهیدیزل ژنراتور ها به عنوان منبع برق جایگزین، در مواقعی که برق شهری قطع می شود، راه حلی حیاتی ارائه می دهند. ژنراتورها با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی، برق مورد نیاز برای مصارف مختلف را تامین می کنند. در این ریپورتاژ، به بررسی کیفیت و ویژگی های ژنراتور AVK، یکی از برندهای محبوب ژنراتور در بازار ایران و مقایسه آن با برند هایی همچون ژنراتور های کوپله شده ی دیزل ژنراتور ولوو، و... می پردازیم.

وظیفه ژنراتور

ژنراتور، دستگاهی است که انرژی مکانیکی تولید شده توسط موتور را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این دستگاه ها در انواع مختلفی از جمله دیزلی، بنزینی و گازی تولید می شوند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

ژنراتورها در مواقعی که برق شهری قطع می شود، به عنوان منبع برق جایگزین برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی به کار می روند و یا میتوان از ژنراتور ها در کنار برق شهر برای تامین کسری برق مورد نیاز استفاده نمود.

Image

توان ژنراتورهای ماه نیرو AVK بر حسب kVA

شرکت ماه نیرو، طیف گسترده ای از ژنراتورهای AVK را با توان های مختلف از 15 kVA تا 600 kVA بطور کامل در کارخانه شرکت صنعتی ماه نیرو تولید می شود. همچنین ژنراتور های بیش از 600 kVA نیز در این کارخانه مونتاژ می شوند. این ژنراتورها برای مصارف مختلفی از جمله مصارف خانگی، اداری، تجاری و صنعتی مناسب هستند.

در اینجا جدولی از برخی از مدل های تولیدی و محبوب ژنراتور AVK ماه نیرو و توان آنها آورده شده است:

مدل

توان (kVA)

DSG29 L1-4

44

DSG29 L2-4

55

DSG36 M1-4

68

DSG136 L2-4

125

DSG43 L2-4

250

DSG52 M1-4

360

DSG52 M1-4

400

DSG52 L2-4

530

DSG62 M0-4

560

DSG62 M1-4

600

مقایسه ژنراتور ماه نیرو با ژنراتور استمفورد و مکالته

ژنراتورهای AVK ماه نیرو در مقایسه با ژنراتورهای استمفورد و مکالته، از مزایای متعددی برخوردارند. برخی از این مزایا عبارتند از:

قیمت مناسب: ژنراتورهای AVK ماه نیرو به طور کلی از ژنراتورهای استمفورد و مکالته ارزان تر هستند.

کیفیت بالا: ژنراتورهای AVK ماه نیرو از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده اند و از نظر عملکرد و دوام قابل اعتماد هستند.

خدمات پس از فروش: شرکت ماه نیرو خدمات پس از فروش گسترده ای را برای ژنراتورهای AVK خود ارائه می دهد.

تنوع: شرکت ماه نیرو طیف گسترده ای از ژنراتورهای AVK را با توان های مختلف ارائه می دهد.

در اینجا جدولی از برخی از ویژگی های کلیدی ژنراتورهای AVK ماه نیرو، استمفورد و مکالته آورده شده است:

ویژگی

ژنراتور AVK ماه نیرو

ژنراتور استمفورد

ژنراتور مکالته

قیمت

مناسب

بالا

بالا

کیفیت

بالا

بالا

بالا

خدمات پس از فروش

گسترده

محدود

محدود

تنوع

بالا

بالا

متوسط

درباره شرکت ماه نیرو

شرکت ماه نیرو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ژنراتور در ایران است. این شرکت بیش از 40 سال سابقه در تولید و عرضه ژنراتور دارد و محصولات خود را به سراسر ایران و کشورهای منطقه صادر می کند. شرکت ماه نیرو متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش به مشتریان خود است.

مزایای خرید ژنراتور AVK از شرکت ماه نیرو:

ژنراتورهای تولیدی AVK تولید شده توسط شرکت ماه نیرو بصورت 100 درصد در این شرکت ساخته میشوند و در ساخت استاتور و روتور این ژنراتور ها از مس با کیفیت ایرانی استفاده میشود. به همین دلیل ای ژراتور ها با عمر و دوام بالا هستند.

خدمات پس از فروش: شرکت ماه نیرو خدمات پس از فروش گسترده ای را برای ژنراتورهای AVK خود ارائه می دهد. این خدمات شامل نصب، راه اندازی، تعمیرات و نگهداری ژنراتور می باشد. همچنین شما میتوانید ژنراتور خریداری شده را با متور منساب آن به کمک متخصصان ماه نیرو کوپل کنید.

گارانتی: ژنراتورهای AVK دارای گارانتی هستند که به شما اطمینان می دهد در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید از خدمات پس از فروش شرکت ماه نیرو بهره مند شوید. به این صورت که شرکت ماه نیرو گارانتی ۲ ساله بی قید و شرط را به مشتریان خود ارائه میدهد و در صورت بروز هرگونه مشکل بدون دریافت هزینه اقدام به تعمیر و یا حتی تعویض ژنراتور تولیدی خود مینماید.

تنوع: شرکت ماه نیرو طیف گسترده ای از ژنراتورهای AVK را با توان های مختلف ارائه می دهد. این تنوع به شما امکان می دهد تا ژنراتوری را انتخاب کنید که به طور کامل نیازهای شما را برآورده کند. ژنراتور های تولید شده توسط ماه نیرو تا توان 600 کاوا میباشد و توان های بالاتر در این شرکت مونتاژ میشوند.

Image

راهنمای انتخاب ژنراتور AVK

انتخاب ژنراتور مناسب برای نیازهای شما می تواند دشوار باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب ژنراتور AVK مناسب کمک می کند:

توان ژنراتور: اولین قدم برای انتخاب ژنراتور، تعیین توان مورد نیاز شما است. برای این کار، باید توان تمام دستگاه هایی را که قصد دارید با ژنراتور روشن کنید، محاسبه کنید.

ضریب توان ژنراتور: در هنگام انتخاب ژنراتور باید به ضریب توان خروجی توجه کرد. در اکثر ژنراتور ها مقدار ضریب توان 0.8 میباشد.

قیمت ژنراتور: قیمت ژنراتورها به عوامل مختلفی از جمله توان، نوع و برند ژنراتور بستگی دارد.

خدمات پس از فروش: هنگام انتخاب ژنراتور، به خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت توجه کنید.

همچنین میتوانید از متخصصان شرکت ماه نیرو بمنظور تعیین دیزل ژنراتور مورد نیاز و نصب و راه اندازی آن کمک بگیرید.

نکات مهم در هنگام استفاده از ژنراتور AVK

  1. ژنراتور را در فضای باز و به دور از منابع قابل اشتعال استفاده کنید.

  2. هنگام کار ژنراتور، نکات ایمنی را رعایت کنید.

  3. دسترسی افراد را به محیط پیرامون دیزل ژنراتور محدود کنید.

  4. ژنراتور را به طور مرتب سرویس و نگهداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.