مفت آباد

کارگردان: پژمان تیمورتاش

تهیه‌‌کننده: حنیف سروری

بازیگر: سجاد افشاریان، برزو ارجمند، آمین اسفندیار، فائزه علوی، دنیا مدنی، محمدرضا جمشیدپی، احسان بیانفر، علی میری، ندا میری، امیرحسین مجیدی

خلاصه داستان: پنج جوان مجبور به زندگی در یک خانه مجردی هستند. یکی از آنها معتاد است و در حال ترک اعتیاد. یکی لال است. یکی باید برای امتحانات دانشگاه درس بخواند که دوباره مشروط نشود. یکی خانه‌ پدری را در زد و بند با پیمانکار از دست داده حالا با پای شکسته خانه‌نشین شده و دیگری یعنی رسول که در واقع صاحب اصلی خانه ‌است یک بی‌خیال تمام‌عیار است که برای کار به تهران مهاجرت کرده‌. خبر آمدن ناگهانی همسر رسول به تهران اما وضعیت خانه را از حالت عادی خارج می‌کند.

والدراما

کارگردان: عباس امینی

تهیه‌‌کننده: مجید برزگر

بازیگر: حامد علی‌پور، نفیسه زارع، گیتی قاسمی، طیبه نیک‌آزاد، رابعه مدنی، وحید نفر، رضا زال‌پور، اسدالله منجزی

خلاصه داستان: والدرامای ۱۵ ساله که مردم شهر کوچک او را به‌دلیل موهای فر و بلندی که دارد به این نام صدا می‌زنند، در تلاش است تا از مراجع قانونی شناسنامه‎ای که تا به حال نداشته، بگیرد. او در یک درگیری برای نجات خود دست به اقدامی خطرناک می‌زند و از ترس مجبور به فرار به تهران می‎شود. والدراما در تهران هم باید برای داشتن یک شناسنامه و برای زندگی بجنگد.

کوه

کارگردان: امیر نادری

بازیگر: کلودیا پوتنزا و اندریا سارتورتى

خلاصه داستان: زوج جوانی در یک منطقه کوهستانی زندگی می‎کنند. اهالی منطقه به‌دلیل مشکلات زندگی و ناهموار بودن زمین برای کشت آنجا را ترک کرده‌اند. سایه کوهستان مانع عبور و تابیدن نور خورشید به محل کشتزار این خانواده می‌شود. اما این زوج جوان سخت‎کوش دل از این منطقه نمی‌کنند و در تلاش هستند تا نور خورشید را به دهکده کوچک خود بیاورند.