دنیای اقتصاد: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تجدید نظر در خصوص ایجاد سرعت گیرها در سطح شهر اصفهان که شبیه گل میخ و گربه ماهی هستند امری ضروری است.
علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر شنبه در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای غواص در شهر اصفهان اظهار داشت: این مراسم با استقبال بی نظیری همراه بود، همه آمده بودند چرا که همه مردم وامدار واقعی شهدا هستند و هیچ شخصی اجازه ندارد آنها را به نفع خود مصادره کند.
وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از شهرها و استان‌ها شاهد برگزاری مراسماتی بودیم که در شان شهیدان نبود، افزود: استفاده نه چندان مطلوبی در برخی از این شهرها و به صورت ناخواسته از پیکر شهدا شد که در این راستا ضروری است مسئولان دقت بیشتری داشته باشند تا جایگاه و شان شهدا حفظ شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه کمتر از ۲۰ روز دیگر تا دو سالگی شورای چهارم باقیست، ادامه داد: دو سال دیگر از عمر شورا باقی مانده است و این در حالی است که زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که ۲ سال از دست رفت و دو سال دیگر هم نمی‌توان کاری را از پیش برد.
وی با تاکید بر اینکه این قضاوت‌ها و اظهار نظرها می‌تواند مخرب و بازدارنده باشد، اضافه کرد: از این رو تمام دلسوزان شهر اصفهان باید نسبت به معرفی فعالیت‌‌های صورت گرفته اقدام کنند تا در مدار انصاف و واقعیت به شهروندان اعلام کنند علی رغم اختلافات غیر قابل کتمان که وجود داشت هیچ پروژه‌ای قربانی اختلافات نشد و خدمات به شهر و شهروندان ارایه شد و قرار نیست فعالیت ۲ ساله شورای چهارم با فعالیت ۶ ساله شورای سوم مقایسه شود.
نصر اصفهانی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر فرصت ۲ ساله طلایی پیش روی اعضای شورای شهر و شهردار جدید اصفهان است، ادامه داد: از این رو با ایجاد فضای امیدوارانه که در شهر ایجاد شده است و با جلوگیری از هر گونه سستی در شهرداری فعالیت‌های شایسته‌ای را در شهر انجام خواهیم داد.
وی در ادامه تجدید نظر در ایجاد سرعت‌گیرها را در شهر اصفهان خواستار شد و گفت: تجدید نظر در خصوص ایجاد سرعت گیرها در سطح شهر اصفهان که شبیه گل میخ و گربه ماهی هستند در خیابان‌های شهر اصفهان امری ضروری است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه ضمن قدردانی از دو تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان در کسب پیروزی مقابل تیم‌های مدعی تهرانی اظهار داشت: از این رو از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان تقاضا می‌شود که هر چه زودتر مقدمات بازگشت مجدد محرم نوید کیا بازیکن با اخلاق و حرفه‌ای سپاهان را فراهم کند.