احداث شهرک صنعتی ویژه در استان تهران
محمد رضا نعمت زاده: قول و نظر رئیس جمهور محترم در مورد صنعتی شدن ایران تصمیم قطعی ما را برای توسعه شهرکهای صنعتی و احداث واحدهای صنایع نوین در استان تهران و شهرکهای مجاور پایتخت تقویت کرده است طراحی و ساخت یک شهرک صنعتی ویژه در شهرستان شهریار به زودی انجام خواهد شد. وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرستانهای شهریار، شهر قدس و ملارد با اعلام این مطلب گفت: این شهرک صنعتی در حال احداث با توجه به همجواری پایتخت و 3 شهرستان پرجمعیت آن متفاوت از سایر شهرکها و از ویژگیهای خاص برخودار خواهد بود.
محمدرضا نعمت زاده با تاکید بر ایجاد صنایع فناوری‌های نوین در این شهرک از جمله ITC و‌های تک افزود: با توجه به جاده‌های دسترسی خوب، قطعا شهرک صنعتی مذکور پس از راه اندازی جاذبه‌های زیادی ایجاد خواهد کرد.
وی یادآور شد: قول و نظر رئیس جمهور محترم در مورد صنعتی شدن ایران تصمیم قطعی ما را برای توسعه شهرکهای صنعتی و احداث واحدهای صنایع نوین در استان تهران و شهرکهای مجاور پایتخت تقویت کرده است و در حال حاضر در حال کسب مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می‌باشیم.
نعمت زاده در این همایش با اشاره به کاهش رشد منفی ۵/۹ درصد صنعت در سال‌های ۹۱ و ۹۲ گفت: امسال با رشد مثبت و رو به جلو مواجه هستیم و امیدواریم صنعتگران ما این رویه را ادامه دهند.
وی در پایان اعلام کرد: هدف گیری ما تا انتهای سال 95 این است که صنعت و معدن را از لحاظ ارزی خودکفا کنیم.