عصر پاییزی(شبکه یک) داستان «عصر پاییزی» درباره تجدید فراش مردی ۶۵ ساله است که حوادث عجیب و غریب این ازدواج و چالش خانواده گسترده‌ای را رقم می‌زنند. در این میان پسر خانواده که مهندسی خلاق است با ورود به یک ماجرای عاشقانه تغییر کرده و به فردی کارآفرین تبدیل می‌شود. زمان پخش: شنبه تا چهارشنبه ساعت22:20 تکرار روز بعد ساعت 15

خانه‌ای روی تپه (شبکه ۲)
قصه زندگی پسری نوجوان در شمال کشور است که با خواهر و مادر خود در یک روستا زندگی می‌کنند و هر بار یک خانواده میهمان آنان می‌شوند. پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسوولیت می‌کند و در عین حال‌ خلاقیت‌های خوبی دارد، تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده، خانه مخروبشان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراهای جالبی می‌شود.
زمان پخش: هر شب ساعت ۲۱:۳۰
تکرار روز بعد ساعت ۱۴

سرزمین کهن (شبکه ۳)
این مجموعه قرار است از هفتم دی‌ماه به صورت هفتگی روزهای شنبه، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه، از شبکه سه سیما پخش شود. احمد پژمان، آهنگسازی مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» و شهاب نجفی، ساخت تیتراژ این مجموعه را برعهده دارند. شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی و... در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

۱.۶۱۸ (شبکه ۴)
ترویج تفکر علمی به مخاطب، آگاهی بخشیدن، انتقال تجربه‌ها، یافته‌های جدید دانشی و اطلاع رسانی و تحلیل اخبار مرتبط از جمله اهداف این برنامه است که علاوه بر پرداختن به مسایل و رویدادهای علمی به مباحث حوزه فرهنگ نیز خواهد پرداخت. این برنامه سعی می‌کند مفاهیم پیچیده علمی را با زیانی ساده بیان کند. در هر برنامه چهره‌های علمی حضور خواهند داشت. این عدد نسبت طلایی است.
زمان پخش: شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱:۱۵