اجرای طرح بانو‌کده برای  تفریحات سالم  بانوان
دنیای اقتصاد: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: ضرورت ایجاب می‌کند که ضمن تکریم، ارج نهادن و پاسداشت مقام شامخ مربیان آینده زمینه و شرایط ایجاد نشاط اجتماعی دختران در جامعه فراهم شود. سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به تعداد 267 بانوی شهیده در اصفهان برای معرفی و مانا کردن یاد و خاطره و ایثارگری‌های زنان شهیده باید اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد. واشیانی پور خاطرنشان کرد: نامگذاری نام بانوان شهیده بر معابر و مراکز فرهنگی، برگزاری یادواره زنان شهید شهر اصفهان، برگزاری نمایشگاه دائمی برای معرفی این اسطوره‌های ایثار به نسل جوان، تهیه یادمان زنان شهیده و نصب آن در نقطه‌ای از فضا‌های عمومی شهر و دیگر برنامه‌های فرهنگی باید در دستور کار متولیان دستگاهی و نهاد‌های مختلف فرهنگی قرار بگیرد.
وی میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت و اظهار داشت: این نامگذاری به عنوان جایگاه و اهمیت به نسلی است که در آینده نقش تربیتی نسل‌های آتی جامعه را به عهده دارند. سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: متاسفانه با توجه به محدودیت‌های دختران، در فضای عمومی شهر توزیع عادلانه خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام نشده است، بنابراین دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باید شرایط و محیط لازم را برای حضور دختران در محیط‌های امن برای تخلیه هیجانات نوجوانی و انجام تفریحات سالم فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه طرح بانو‌کده‌ها می‌تواند میزانی از این ظرفیت‌ها را فراهم کند، اظهار داشت: قرار بود طراحی و جا‌نمایی آن از سوی شهرداری در پایان خرداد ماه ارائه شود که متأسفانه گزارش آن هنوز به کمیسیون فرهنگی شورا ارائه نشده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تأکید به شهرداری برای تسریع در انجام پروژه‌های بانو‌کده‌ها و پردیس‌های فرهنگی ادامه داد: حتی‌الامکان شهرداری باید عملیات اجرایی این پروژه‌ها را در سال جاری آغاز کند، همچنین طرح جامعی باید از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در زمینه توزیع عادلانه خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای تمام فضا‌‌های شهری برای بانوان به وی‍ژه دختران تهیه و به شورای شهر ارسال شود.
واشیانی پور اضافه کرد: این موضوع باید در بودجه سالیانه شهر لحاظ شود و همچنین مطالبات لازم از دیگر دستگاه‌ها نیز صورت بگیرد.