برگزاری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 در مشهد
دنیای اقتصاد- سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 با مجوز ریاست جمهوری و با همکاری تنگاتنگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنایع و معادن ایران، شورای هماهنگی بانک های کشور، شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و کلیه دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی و دیگر سازمان های مدیریتی، علمی و پژوهشی سی و یکم شهریور و یکم مهر ماه سال 94 در مشهد مقدس برگزار می شود.


تاثیر برگزاری سمینار بر استان
علی صادقی، دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی با بیان مطلب فوق افزود: برگزاری این رویداد در استان خراسان رضوی با عنایت به حجم وسیع معاملات پولی و بانکی و جریان بالای اقتصادی در این استان می‌تواند در رشد و توسعه نظام اقتصادی و بانکی تاثیر بسزایی داشته باشد. وی گفت: بررسی راهکارهای نوین کاهش سود تسهیلات بانکی، شناسایی آسیب های نظام بانکی، کاهش معوقات بانکی و شناسایی منابع مالی پایدار از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می رود. وی افزود: یکی از بخش های ویژه این جشنواره برگزاری پنل ها، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور مدیران امور شعب کلیه مناطق کشور، اساتید و نخبگان بنام این عرصه در حوزه های مختلف نظیر بررسی آینده بانکداری الکترونیک، ابزارهای پرداخت، بررسی ابعاد طرح چکاوک، تجهیزات بانکداری الکترونیک و بازاریابی خدمات بانکی، امنیت در بانکداری الکترونیک و ... می باشد.

صادقی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تأثیر گسترده و عمیق بانکداری الکترونیک در سیطره بازارهای جهانی و نظر به اهمیت مبادله‌های پولی و اعتباری در هر فعالیت تجاری و اقتصادی، دعوت از وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و همچنین حضور گسترده مدیران عامل بانک ها، مدیران امور شعب، اساتید و نخبگان این عرصه در این رویداد، فرصت مغتنمی جهت همسان‌سازی ابزارها و بسترهای انتقال و تبادل پول، رشد توسعه تجارت الکترونیکی و آشنایی بانک ها با جدیدترین فناوری های الکترونیکی فراهم آورده است.

تشریح برنامه های جشنواره
صادقی در ادامه تشریح برنامه‌های این جشنواره گفت: یکی دیگر از بخش های متنوع این رویداد معرفی زنان موفق در عرصه بانکداری و مدیران برتر امور شعب و تجلیل و قدردانی از چهره های ماندگار نظام اقتصادی و بانکی می باشد. وی در پایان گفت: اطلاع رسانی گسترده، تبلیغات وسیع رسانه ای و محیطی، حضور کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان و همچنین پیش بینی استقبال با شکوه مردم شرایط مناسبی را جهت ارائه خدمات بانک ها و فرهنگسازی در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم آورده است.

برگزاری همزمان نمایشگاه بانکداری
امسال در کنار این جشنواره، برگزاری نمایشگاه بزرگ بانکداری الکترونیک با حضور بانک‌ها و موسسات مالی کشور مد نظر می باشد و از برگزیدگان آن نیز در حوزه های مختلف بانکداری الکترونیک با اهداء لوح یادبود و تندیس بلورین جشنواره تجلیل خواهد شد. گفتنی است جشنواره و نمایشگاه تخصصی بانک ها و موسسات مالی، شهریور ماه سال ۹۴ در مشهد مقدس برگزار می شود.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی iSOi.ir مراجعه و یا با تلفن های دبیرخانه به شماره های4-33699093-021و9-96869691 -021
تماس حاصل فرمایند.