دنیای اقتصاد: جلسه افتتاحیه اولین دوره پیش ممیزی سیستم مدیریت انرژی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان روز چهارشنبه هشتم مهرماه با حضور تیم ممیزی شرکت SGS سوئیس و با سرممیزی اریک هوانگ از کشور تایوان و کارگروه مدیریت انرژی شرکت فولاد مبارکه برگزار گردید .

فرزاد ارزانی معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت: صنعت فولاد یکی از پرمصرف ترین صنایع در بحث انرژی می باشد به همین دلیل است که مبحث انرژی در این صنعت از دو بعد تولید و حفظ محیط زیست همواره یکی از اصلی ترین و مهمترین کانونهای توجه مدیران این صنعت است. از طرفی با توجه به وضعیت فعلی بازار صنعت فولاد، کاهش هزینه های تولید و همچنین حفاظت از محیط زیست، توجه به انرژی بیش از پیش در اولویتهای سازمان قرار دارد .

وی افزود: در این راستا شرکت فولاد مبارکه به عنوان سازمانی پیشتاز در به کارگیری سیستمهای مدیریتی و مشارکتی به منظور پیشبرد نظام مند اهداف و فعالیتهای مرتبط با مدیریت انرژی در سال جاری رویکرد استقرار سیستم مدیریت انرژی (ISO50001) را اتخاذ نمود و ضمن انجام فعالیتهای متعدد مطابق با استاندارد مربوطه از تاریخ هشتم لغایت سیزدهم مهرماه پیش ممیزی این استاندارد را برنامه ریزی و اجرایی نمود .

وی افزود: پس از استخراج نقاط قابل بهبود حاصل از این پیش ممیزی و انجام اقدامات اصلاحی، ممیزی نهایی در اوایل دی ماه سال جاری با حضور تیم ممیزی از شرکت SGS برگزار می گردد . ارزانی ادامه داد: پیش ممیزی و ممیزی با سرممیزی آقای هوانگ که برترین و با تجربه ترین فرد شرکت SGS در سیستم مدیریت انرژی جهان می باشد و تاکنون بیش از 100 شرکت را در بیش از 30 کشور دنیا ممیزی نمودند، برگزار می گردد.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از همکارانی که طی این فرآیند همکاری داشتند، اظهار امیدواری کرد از این فرصت بهترین استفاده را جهت پیشبرد اهداف شرکت داشته باشیم.