صدور مجوز بهره برداری برای  3 شهرک صنعتی خصوصی
مسلم ولی پور: یک شهرک صنعتی دولتی به صورت ویژه در حوزه شهرستان شهریار با پیش بینی استقرار واحدهای دانش بنیان (‌های تک) احداث می‌شود پروانه بهره برداری 3 شهرک صنعتی خصوصی در استان تهران صادر شده و در حال حاضر بحث تعیین حریم این شهرکها در کارگروه استانداری در دست اقدام است.
مسلم ولی پور معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستانهای شهریار ، شهر قدس و ملارد که هفته گذشته با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شده بود، با اعلام این خبر گفت: پس از ابلاغ تعیین حریم‌ها و تدوین کار در شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران بر امور ساخت و ساز ۳ شهرک صنعتی خصوصی زاگرس، قدس و صفادشت نظارت می‌شود.
ولی پور همچنین با اشاره به اختصاص 3 هزار هکتار زمین در شهرستان شهریار برای اجرای مصوبه احداث شهرک صنعتی دولتی در این منطقه گفت: در حال حاضر توافق شده که در محدوده ای به این وسعت، یک شهرک صنعتی دولتی به طور ویژه احداث‌شود که در این شهرک واحدهای دانش بنیان (‌های تک) مستقر خواهند شد.
معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در پایان از عقد قرارداد ۹۰ واحد صنعتی در ناحیه صنعتی دولتی دهک در حوزه شهرستان ملارد خبر داد که ساخت و ساز برخی از آنها آغاز شده است.