بچه‌های نسبتا بد بچه‌های نسبتا بد داستان چهار جوان خلافکار است که اتومبیل حامل یک گاو صندوق را به سرقت می برند، در داخل این صندوق دو هزار سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است. با از دست رفتن سکه‌ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی زوج‌ها در روز عید فطر اهدا شود، موسسه خیریه دچار بحران می‌شود و...
زمان پخش: شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 22:20
(شبکه یک)
تکرار روز بعد ساعت ۱۵

بوی باران
این مجموعه تلویزیونی درباره جانبازی است که ۲۷ سال پیش حافظه‌اش را از دست داده و در یک آسایشگاه بستری است. او دچار سکته قلبی می‌شود و به بیمارستانی که مهیا جاوید رزیدنت آن است منتقل می‌شود و این شروع
ماجر است...
زمان پخش: هر شب ساعت ۲۱:۳۰ (شبکه دو)

آوای باران
داستان این سریال درباره باندهای گدایی در پایتخت است و بخش نخست قصه از دهه ۷۰ شروع می ‌شود و عمده قسمت‏‌های باقی‏مانده در حال حاضر خواهد گذشت.
داستان این سریال درباره دختر بچه‏‌ای است که به دلیل برخی مشکلات خانوادگی با ماجراهای پرفراز و نشیبی مواجه می‏ شود و روند زندگی او از کودکی تا جوانی را در بر می ‌گیرد.
زمان پخش: به زودی از شبکه سه سیما
۱.۶۱۸
ترویج تفکر علمی، آگاهی بخشیدن، انتقال تجربه‌ها، یافته‌های جدید دانشی و اطلاع‌رسانی و تحلیل اخبار مرتبط از جمله اهداف این برنامه است که علاوه بر پرداختن به مسائل و رویدادهای علمی به مباحث حوزه فرهنگ نیز خواهد پرداخت. این برنامه سعی می‌کند مفاهیم پیچیده علمی را با زیانی ساده بیان کند. در هر برنامه چهره‌های علمی حضور خواهند داشت. این عدد نسبت طلایی است.
زمان پخش: شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱:۱۵
(شبکه چهار)