یدالله صادقی: روند رو به رشد تولید و کاهش رکود در بخش صنعت و معدن استان تهران در ماههای اخیر دلگرم کننده است رویکرد استان تهران در سال 93 به سمت صنایع نوین و دانش بنیان است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در حاشیه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرستانهای شهریار، شهر قدس و ملارد طی گفت و گویی با بیان این مطلب افزود:
اولویت ما ایجاد صنایع با تکنولوژی بالا و ساماندهی صنایع موجود است. یدالله صادقی خاطر نشان ساخت: مقام عالی وزارت متبوع نیز در همین جلسه طی سخنانی با تاکید بر احداث یک شهرک صنعتی ویژه در جوار پایتخت شرایط و بستر لازم را برای فعالیت واحدهای دانش بنیان در این شهرک فراهم کردند.
وی با اشاره به تدوین نقشه راه صنعت استان تهران تصریح کرد: اهداف ما در تنظیم این نقشه راه کمک به توسعه اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی صنایع‌های تک ، ساماندهی، کمک به نوسازی صنایع و راه اندازی طرح‌های صنعتی نیمه تمام است.
صادقی یادآور شد: برای تامین سرمایه در گردش و تقویت توان مالی واحدهای تولیدی استان تهران نیز در حال تلاش و هماهنگی با مسئولان ذیربط هستیم. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنین از روند رو به رشد تولید و اشتغال وکاهش منحنی رکود بخش صنعت و معدن طی ماههای اخیر در استان تهران خبر داد و آن را دلگرم کننده خواند.