استقبال واحدهای لبنی از گام اول آزادسازی قیمت‌ها
مدیرعامل شرکت صنایع لبنی تین (دامداران) به عنوان واحد نمونه صنعتی غرب تهران از دستان مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد لوح تقدیر دریافت کرد. شرکت صنایع لبنی تین که در حال حاضر حدود 80 نوع محصول از جمله انواع شیر، ماست، خامه ، پنیر، دوغ، شیر کاکائو و محصولات جدید شامل ماست‌های طعم دار و نوشیدنی‌های طعم دار را تولید و روانه بازار می‌کند، یکی از معتبرترین برندهای لبنی کشور است که حداقل برای 2200 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.
هایده علیمردانی مدیرعامل صنایع لبنی تین پس از دریافت لوح واحد نمونه صنعتی طی گفت و گویی با خبرنگار ما با استقبال ازافزایش ۵ درصدی فرآورده‌های لبنی که گام اول آزادسازی قیمت محصولات در کشور است اعلام کرد: این اقدام اگرچه خیلی دیر انجام شد اما حمایت دولت تدبیر و امید از صنعت فراورده‌های لبنی موجب خواهد شد که از تعطیلی خیلی از این واحدها که مجبورند با بهره‌های سنگین ۲۹ الی ۳۰ درصدی تولیدات لبنی را به بازار عرضه کنند جلوگیری بعمل آید.
وی افزود: مدیران واحدهای لبنی با استقبال از قیمت گذاری جدید محصولات لبنی معتقدند که این اقدام برخلاف رویه دولت قبلی در خصوص تثبیت قیمت‌ها واعمال سیاست‌های قیمت گذاری است که بیشتر کارخانجات لبنی را به مرز تعطیلی سوق داد. انها امیدوارند بتوانند همچنان با دولت آقای روحانی در تامین و عرضه محصولات لبنی باکیفیت همکاری لازم را داشته باشند.
علیمردانی همچنین بیان کرد: شرکت صنایع لبنی تین در عین حال با قیمت گذاری جدید فرآورده‌های لبنی بسیار امیدوار شده و در نظر دارد قطعا نسبت به تکمیل و اجرای طرح‌های توسعه خود اقدام کند که در این چهارچوب تاسیسات جدید شرکت به مساحت ۴ هزار متر مربع در ۳ طبقه در حال احداث است و با راه اندازی این طرح‌ها، تولیدات دامداران (تین) به ۲ برابر یعنی تا ۱۲۰۰ تن در روزافزایش می‌یابد.
وی با ابراز خرسندی از سپری شدن دوران سخت دامداران و سایر صنایع لبنی که با ثبات دستوری قیمت‌ها به مرز ورشکستگی رسیده بودند، از توجه مسئولان دولت یازدهم به این امر مهم سپاسگزاری کرد و یادآور شد: دامداران همراه با سایر صنایع لبنی آمادگی دارد که برای تامین شیر رایگان مدارس با توجه به همکاری دولتی‌ها در آزادسازی قیمت محصولات لبنی همکاری لازم را به عمل آورد.
علیمردانی در پایان از برگزاری دومین دوره همایش فرصت‌های سرمایه گذاری ۳ شهرستان غرب تهران (شهریار، شهر قدس و ملارد) و حضور نعمت زاده وزیر با تجربه صنعت، معدن و تجارت به میزبانی دکتر گروسی نماینده پرتلاش این شهرستانها در این همایش قدردانی کرد و خواستار حمایت از واحدهای تولیدی و معدنی این مناطق شد.