سونامی اعلام شماره حساب!

گروه ورزش: به نظر می‌رسد مشکلات مالی به شدت پرسپولیسی‌ها را تحت فشار قرار داده است. در شرایطی که مسوولان این باشگاه در یافتن اسپانسر برای فصل جدید ناکام مانده‌اند، اخیرا اتفاقی در تمرینات سرخپوشان رخ داده که موجی از حیرت و شگفتی را به دنبال آورده است. طاهری، سرپرست باشگاه تازگی‌ها در مصاحبه‌ای گفته بود اگر هر هوادار پرسپولیس ۵ هزار تومان به این تیم کمک کند دیگر مشکلی باقی نخواهد ماند! حالا هم به نظر می‌رسد همین ایده در حال اجرا شدن است.

از قرار معلوم روز شنبه در محل تمرینات پرسپولیس تراکت‌هایی به‌طور گسترده بین هواداران پخش شده که در آنها با اعلام شماره حساب باشگاه، از هواداران درخواست کمک صورت گرفته است! طبیعی است که اعلام شماره حساب توسط پرسپولیسی‌ها برای جذب کمک‌های مالی، انتقادات زیادی را به دنبال بیاورد. در شرایطی که همه جای دنیا کانال‌های مشخصی برای کسب چنین درآمدهایی وجود دارد و مسوولان باشگاه با فروش لباس و کالا به هوادار، او را در اقتصاد تیم سهیم می‌کنند، حالا پرسپولیسی‌ها به مستقیم‌ترین شکل ممکن سراغ گرفتن پول از مردم رفته‌اند. روز گذشته زادمهر و کاشانی، اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس در مصاحبه‌های جداگانه از این موضوع اعلام بی‌خبری کردند. محمود خوردبین هم موضع مشابهی گرفت و البته خیلی از پیشکسوتان هم به انتقاد از طرح مزبور پرداختند. به‌عنوان مثال، فرشاد پیوس به «ایسنا» می‌گوید: «باشگاه پرسپولیس شأن و شخصیت دارد. یک مدیر بی‌تجربه نباید با حرف‌های خود به شخصیت باشگاه توهین کند. مدیری که نمی‌تواند یک اسپانسر جذب کند بهتر است استعفا بدهد و برود. باشگاه پرسپولیس جای پول گرفتن از هوادار نیست.» همچنین محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس هم به سایت کاپ می‌گوید: «برای من عجیب است که باشگاه بدون هیچ‌گونه سیستم تعریف شده‌ای از هواداران کمک می‌خواهد. اساس کمک گرفتن از هواداران درست است؛ اما باید روی یک سیستم درست باشد. به نظرم تمام این اتفاقات دست دولت است. یا باید این ۲ باشگاه را واگذار کند یا باید پول بدهد.»

کمک نقدی جانباز پرسپولیسی

موسی سلامت، جانبازی که معمولا هنگام برگزاری مسابقات پرسپولیس در کنار زمین دیده می‌شود بعد از اعلام شماره حساب از سوی باشگاه پرسپولیس، به تیم محبوبش کمک کرده است. به گزارش بانک ورزش، مبلغ کمک موسی سلامت ۶۶۶۶۶۶ ریال است!