بازیکنانی که در جریان کارت‌های خدمت سربازی تخلف کردند برای بازی‌های جام ملت‌ها، مجوز بازی گرفتند؛ اما برای لیگ قهرمانان آسیا حق بازی ندارند. بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با کاپ گفت: «این مجوز فقط برای بازیکنان ملی داده شده بود. باشگاه ملوان تصور کرده بود که این مجوز برای تمام بازیکنان داده شده است. حتی آنها آمده بودند که قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند که ما گفتیم نمی‌شود.» عدم حضور بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان

بازیکنانی که در جریان کارت‌های خدمت سربازی تخلف کردند برای بازی‌های جام ملت‌ها، مجوز بازی گرفتند؛ اما برای لیگ قهرمانان آسیا حق بازی ندارند. بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با کاپ گفت: «این مجوز فقط برای بازیکنان ملی داده شده بود. باشگاه ملوان تصور کرده بود که این مجوز برای تمام بازیکنان داده شده است. حتی آنها آمده بودند که قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند که ما گفتیم نمی‌شود.»

سوریان در صدر

جدیدترین رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان در سال ۲۰۱۵ از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد که دراین رده‌بندی نام حمید سوریان در صدر برترین‌های وزن ۵۹ کیلوگرم قرار دارد و امید نوروزی نیز در جایگاه دوم وزن ۶۶ کیلوگرم حضور دارد، همچنین افشین بیابانگرد و قاسم رضایی نیز در مکان چهارم اوزان ۷۱ و ۹۸ کیلوگرم حضور دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این رده‌بندی با توجه به نتایج کشتی‌گیران در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی اعلام شده است که با توجه به رده‌بندی اعلام شده نقش مسابقات جهانی پررنگ‌تر از سایر مسابقات است.