گروه ورزش: پاقدم فرهاد مجیدی برای استقلال خوش‌یمن بود. آبی‌ها بعد از سه باخت پیاپی مقابل ملوان بحران‌زده فرصت را مغتنم شمرده و با یک برد پرگل با آرامش به تعطیلات لیگ قدم گذاشتند. این دیدار با برتری ۳ بر یک شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت. امید ابراهیمی (پنالتی)، محمد قاضی و سجاد شهباززاده به ترتیب در دقایق ۳۲، ۳۹ و ۸۳ برای استقلال و رافخایی در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی برای ملوان گلزنی کردند.حضور مجیدی در جایگاه ویژه و در کنار کی‌روش استقلالی‌ها را در تشویق او و سرمربی تیمشان به دو دسته تقسیم کرد تا مشخص شود او در حال حاضر بزرگ‌ترین آلترناتیو امیر قلعه‌نویی برای نیمکت آبی است.

سفارش قلعه‌نویی به فرهاد

قلعه‌نویی اما درکنفرانس خبری از در دوستی با مجیدی در آمد و حضور او در استادیوم را پای حمایتش از تیم گذاشت: «فرهاد مجیدی آدم و بازیکن باهوشی است و به‌عنوان نسل بعد از ما می‌تواند به استقلال کمک کند. خوشحالم که بسیاری از همکاران هم‌نسلم اکنون مربی هستند و یکی از شاگردانم هم در میان مربیان قرار دارد ضمن آنکه سه بازیکن بزرگ استقلال هم در زمان من خداحافظی کردند. البته زمان خداحافظی مجیدی خوب نبود و باید باشکوه‌تر برگزار می‌شد. روزی هم ما خسته می‌شویم و نسل جوان‌تر جای ما را می‌گیرد که فرهاد هم جزو آنهاست. »

البته سفارش او به مجیدی شروع کار از تیم‌هایی با سطح پایین‌تر از استقلال است: «یک مربی بهتر است کار خود را از سطح پایین‌تر و کم‌فشارتر آغاز کند تا آبدیده شود مانند خودم که کارم را از کشاورز و برق آغاز کردم و در آینده هم استقلال برای این جوانان است. فرهاد مجیدی هم به خوبی این مسیر را پیش می‌رود و دو، سه نفر دیگر هستند که لیاقت کار در استقلال را دارند.» از سوی دیگر، نصرت ایراندوست سرمربی ملوان هم به دلیل این باخت احتمالا امروز برکنار خواهد شد.

اما سایر نتایج روز پنج‌شنبه لیگ برتر:

گسترش فولاد صفر پدیده یک

نفت تهران صفرذوب‌آهن صفر

استقلال صنعتی یک راه‌آهن صفر