او ستاره جنجالی معافیت‌هاست. عضو تیم ملی در جام جهانی و کاپیتان تیم قهرمان لیگ برتر.گفته می‌شد کارت معافیت رحمانی که به دلیل حضور پدرش در جنگ تحمیلی صادر شده درست نیست، چراکه پدرش در جبهه نبوده است. بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فعلی‌اش، باطل شدن کارت پایان خدمتش، وضعیت نظام وظیفه، بازگشتش به فوتبال و دیگر مسائل صحبت کرده است. در این مدت درخصوص پدرت و حضورش در جبهه صحبت‌هایی شد.

من در این مدت هیچ حرفی نزدم و سکوت کردم اما حرف نزدنم دلیل بر این نبود که صحبت‌هایی که درباره من می‌شود درست است. از خیلی‌ها دلگیر هستم و ناراحتم که با اسم من بازی کردند و آبرویم را بردند. بله، گفتند پدر من ایرانی نیست و در عراق به دنیا آمده، اما مدارک پدرم را ارائه خواهم کرد. آنها با آبروی من و خانواده‌ام بازی کردند. شناسنامه پدرم را نشان خواهم داد که متولد سال ۱۳۱۱ در اسلام‌آباد است.

شرایط و وضعیت خدمتی‌ات چگونه است؟ کارت پایان خدمتت که باطل شده.

در این مدت به همه جا رفته‌ام و پرونده‌ام تکمیل شده است. از من خواسته‌اند تا مدارکم را به تهران ببرم. به آنهایی که با آبروی من بازی کردند نشان خواهم داد که مدارکم مشکلی ندارد.

پس اینکه گفته شد پدرت در جبهه ایران نجنگیده و در جبهه عراق بوده درست نیست؟

اصلا مگر چنین چیزی ممکن است؟! شناسنامه پدرم و تمام مدارک ثبت احوال او وجود دارد. این صحبت‌ها را هم برای اولین بار فردوسی‌پور در برنامه‌اش گفت که بعد هم خیلی‌ها دنبال این مساله را گرفتند. من فردوسی‌پور و برنامه‌اش را خیلی دوست داشتم و اکنون از دست او ناراحتم. او باید حامی فوتبالیست‌ها و جوان‌ها باشد اما در برنامه‌اش با آبروی من بازی کرد.

با این شرایط اگر پرونده‌ات تایید نهایی نشود، می‌توانی برای تیم‌های نظامی از جمله تراکتورسازی و ملوان بازی کنی؟

بحث اینها نیست. یک سال پیش هم تراکتورسازی از من خواسته بود که به این تیم بروم. اکنون بحث آبرویم در میان است و گفته‌اند که تخلف کرده‌ام و با آبروی پدرم بازی کرده‌اند. حتی اگرم سرم بالای طناب دار برود تا آخر این ماجرا را پیگیری خواهم کرد تا کارت معافیتم را برگردانم.