رفتن به اروپا برای آزمون زود است رینات بیلیاتدینوف، سرمربی روبین کازان در واکنش به پیشنهادهای رسیده برای سردار آزمون گفت: سردار بازیکن جوانی است و دوست دارم در روبین کازان بماند. رفتن او به اروپا زود است. پتروشیمی تبریز قهرمان تور دوچرخه‌سواری ژاپن

تور دوچرخه‌سواری ژاپن در شش مرحله برگزار شد که تیم پتروشیمی تبریز به‌عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها توانست عنوان قهرمانی این تور را ازآن خود کند.

قضاوت داور ایرانی در گرند اسلم پاریس

علی کاتبی، داور دارای نشان نقره ایران به دعوت فدراسیون جهانی تنیس (ITF) در مسابقات تنیس آزاد فرانسه که یکی از چهار گرند اسلم معتبر دنیا به حساب می‌آید، قضاوت می‌کند.

چراغ سبز برای حضورکره‌شمالی در بازی‌های آسیایی

کره‌شمالی به صورت رسمی اعلام کرد که در بازی‌های آسیایی اینچئون در کره‌جنوبی شرکت خواهد کرد.

لیورپول و آرسنال به دنبال «ماریو بالوتلی»

ماریو بالوتلی مهاجم تیم فوتبال میلان مورد توجه تیم‌های لیگ برتری آرسنال و لیورپول واقع شده است.

وزارت ورزش به رقم قرارداد‌ها ورود نمی‌کند

امیر خادم معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه وزارت ورزش قصد ورود به رقم قراردادها را ندارد گفت: چیزی که برای وزارت ورزش اهمیت بالایی دارد، شفاف بودن قراردادها است و انتظار داریم که نقل و انتقالات مالی باشگاه‌ها شفاف باشد.

آکادمی رئال مادرید در ایران راه‌اندازی نمی‌شود

محمدحسین علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: از سوی باشگاه رئال مادرید هیچ‌گونه مکاتبه‌ای با فدراسیون فوتبال یا آکادمی ملی فوتبال مبنی بر تشکیل آکادمی رئال مادرید صورت نگرفته است و فدراسیون فوتبال در جریان تشکیل آکادمی نیست.

بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی مشخص شدند

مسوولان باشگاه استقلال در تلاش هستند بازیکنان مدنظر سرمربی آبی‌پوشان را جذب کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی نظری جویباری با ماموریت گرفتن از بهرام افشارزاده در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر امیر قلعه‌نویی است.

قلعه‌نویی در ۴ پست‌ دروازه‌بان، دفاع، هافبک و خط حمله بازیکنانی جدید را معرفی کرده و البته برای هر پستی چند بازیکن آلترناتیو نیز در نظر گرفته است.