حمایت 83 پیشکسوت پرسپولیس از مدیرعامل
تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس امروز مشخص می‌شود. اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برای بررسی وضعیت باشگاه و انتخاب مدیرعامل جدید یا حفظ رویانیان با وزیر ورزش و جوانان دیدار خواهند کرد.
این دیدار در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و قرار است مدیرعامل جدید در صورت اصرار رویانیان به استعفا و واگذاری امور باشگاه به بهروز منتقمی انتخاب شود.رویانیان چند روزی است که به حالت قهر باشگاه پرسپولیس را ترک کرده و کلیه امور مربوط را به بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه واگذار کرده و خواسته که وزارت ورزش و جوانان تکلیف ادامه فعالیتش در باشگاه را مشخص کند. در همین رابطه تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای حمایت خود را از محمد رویانیان اعلام کردند.
۸۳ تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که به دفتر این باشگاه فرستاده‌اند، حمایت خود را از محمد رویانیان اعلام کردند. در این نامه با حمایت از مدیرعامل کنونی باشگاه از زحمات او تشکر شده و افراد امضاکننده نامه ابراز امیدواری کردند که شرایط خوب باشگاه پرسپولیس که با سعی و تلاش بی‌وقفه همه ارکان باشگاه حاصل شده، با ماندن رویانیان ادامه پیدا کند.