استقلال به سئول رسید
استقلالی‌ها برعکس سفر به بوریرام برای رسیدن به سئول مشکل زیادی نداشتند. کاروان استقلال بعد از موفقیت در بازی با بوریرام، به سئول رسید تا برای بازی چهارشنبه آینده با این تیم در مرحله رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا آمادهشود.
قلعه‌نویی و ۶ ملی پوش بعد از پیروزی شیرین تیم ملی در بازی ۳ ماه قبل برابر کره‌ای‌ها به این کشور رفته‌اند تا بار دیگر تقابلی ملی میان دو کشور شکل بگیرد.
قلعه‌نویی که بازی تیم ملی در مقابل کره را از نظر فنی به چالش کشیده بود حالا این فرصت را دارد تا با شاکله اصلی تیم ملی در مصاف با تیمی که تنها 3 ملی پوش دارد، فوتبال ناب مورد نظر خود را به نمایش بگذارد و سبب شود نماینده ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
از سوی دیگرسرمربی تیم سئول دیدار با استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را سخت عنوان کرد. چو‌یونگ‌سو درباره دیدار مقابل استقلال گفت: می‌دانیم که بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت. آنها تیم بسیار خوبی
هستند. وی خاطرنشان کرد: البته ما هم یک تیم بسیار عالی هستیم که از بازیکنان بین‌المللی خوبی سود می‌بریم. ما باید بتوانیم روحیه تیمی خود را حفظ کنیم تا همه چیز به خوبی پیش
برود.
بازی تیم استقلال مقابل سئول کره جنوبی چهارشنبه این هفته ساعت 15 به وقت ایران برگزار می‌شود.