سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران دوم شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه نوشت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های فوتبال چهارجانبه امارات متحده عربی، پس از تیم‌هامبورگ آلمان دوم شد.

این سایت ادامه داد که با پایان گرفتن این مسابقات‌هامبورگ اول شد و ایران با ۵امتیاز تیم دوم نام گرفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌نویسد، تیم‌های ایران و امارات هر دو صاحب ۵امتیاز شدند اما چون گل‌های تیم ایران زودتر به ثمر رسید بالاتر از میزبان قرار گرفت. کادر مدیریت باشگاه استقلال انتخاب می‌شوند

مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره جدید باشگاه استقلال به‌زودی مشخص و معرفی می‌شوند.

برخلاف گذشته که با تصمیماتی عجولانه‌ در هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه استقلال تغییراتی اعمال می‌شد این بار سازمان تربیت‌بدنی با بررسی تمام جوانب، اعضای جدید هیات‌مدیره و مدیرعامل این تیم را مشخص خواهد ساخت.

در این خصوص سازمان تربیت‌بدنی به جمع‌بندی نهایی رسیده و در اواسط هفته جاری تکلیف اعضای هیات‌مدیره و احتمالا مدیرعامل این تیم را مشخص می‌کند.

مذاکره شفر و هوینس در خصوص کریمی

در حاشیه برگزاری دیدار‌های پایانی تورنمنت دبی، نمایندگان باشگاه الاهلی آخرین تلاش‌های خودشان را برای جذب ستاره ایرانی بایرن انجام دادند و در این بین وینفرد شفر سرمربی آلمانی الاهلی مستقیما با مدیرعامل بایرن وارد مذاکره شد. کریمی ‌در رده‌بندی جام دبی مقابل مارسی بازی خوبی از خودش ارائه داد و در حاشیه برگزاری این بازی وینفرد شفر سرمربی آلمانی الاهلی با حضور در کنار هوینس، مدیرعامل باشگاه بایرن رسما درخواست خودش را به وی اعلام کرد و دو طرف مذاکراتی را در این خصوص انجام دادند.

الاهلی حریف الجزیره

در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های امارات، تیم‌های الاهلی و الجزیره با کسب برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند. در دیدار نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های امارات، شب گذشته النصربه مصاف الجزیره رفت و در حالی که با گل دقایق ابتدایی محمود حسن از این تیم پیش بود در زمان‌های تلف شده نتیجه را واگذار کرد. در دیگر بازی این مرحله الاهلی با نتیجه ۴ بر۲ الشارجه را در هم کوبید و حریف الجزیره در دیدارنهایی شد.

برای الاهلی در این بازی کامبروف و بارودی هر کدام دو بار موفق به گلزنی شدند تا گل‌های احمد ضیاء و مسعود شجاعی بی ثمر بماند.

خداداد عزیزی سرمربی ابومسلم می‌شود

مدیر عامل باشگاه ابومسلم مشهد گفت: اگر بخواهم برای سرمربیگری تیم، تصمیم جدی بگیرم عزیزی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنم.

ناصر شفق درباره وضعیت کادر فنی تیم ابومسلم گفت: من مطمئن هستم که با بررسی گزینه‌های داخلی، بهترین فرد را برای سرمربیگری انتخاب می‌کنیم. با ایویچ هنوز از طریق رابطمان در حال مذاکره هستیم. امروز آخرین جلسه را در این زمینه برگزار کرده و تا دوشنبه هفته آینده سرمربی جدید تیم را معرفی می‌کنیم. ما اگر نتوانیم با گزینه‌های خارجی به توافق برسیم عزیزی را سرمربی تیم می‌کنیم.

ایران و برزیل خرداد ماه

احتمال دیدار تیم‌های فوتبال ایران و برزیل در تورنمنت چند جانبه ایران قوت گرفت. حسن غفاری، رییس کمیته بین‌المللی فدراسیون فوتبال با تایید این مطلب گفت: تمام برنامه‌های برگزاری این تورنمنت درحال بررسی است، اما تاکنون اقدام عملی برای آن انجام نپذیرفته است.

با ارزیابی شرایط مالی فدراسیون و جمع‌بندی برنامه‌هایمان، نظر قطعی خود جهت برگزاری این رقابت‌ها را اعلام خواهیم کرد. هر چند که شهر خاصی را برای اجرای آن در نظر نگرفته‌ایم. شنیده می‌شود تورنمنت چند جانبه با حضور تیم‌های ملی برزیل، فرانسه، مصر، آمریکا، ایران و یک کشور دیگر خرداد ماه سال ۸۶ برگزار خواهد شد.

نادر احمدی با پاس قرارداد بست

نادر احمدی، بازیکن جوان تیم فولاد خوزستان که پیش از شروع فصل جاری به خدمت سربازی اعزام شد هفته گذشته با تیم پاس قرارداد دوساله‌ امضا کرد تا دوران خدمت سربازی خود را در این تیم تهرانی سپری کند.

پیش از این گفته شده بود احمدی پس از سه ماه گذراندن دوران آموزشی با توجه به وضعیت خانوادگی‌اش می‌تواند معافیت خدمت از سربازی را دریافت کند و دوباره در فولاد بازی کند، اما ظاهرا قانون، چنین اجازه‌ای را به او نداده و احمدی برای از دست ندادن این فصل با پاس قرارداد امضا کرده است.

مربیان پرسپولیس در انتظار الونگ و ساها

در حالی که قرار بود الونگ الونگ و روبرت ساها با پایان تعطیلات یک هفته‌ای از دیروز در دور جدید تمرینات حاضر شوند، اما آنها همچنان به ایران بازنگشته‌اند. اما مدیر برنامه‌های الونگ از حضور او در تهران خبر داده بود، ولی دیگر اعضای کادر فنی از بازگشت این بازیکن اظهار بی اطلاعی کردند. از سوی دیگر اعلام شد که روبرت ساها نیز دیروز به تهران بازگشته تا از امروز در تمرینات حاضر شود.