بسکتبال ذوب‌آهن چهارم شد
در دو دیدار معوقه از هفته‌های شانزدهم و هجدهم لیگ برتر بسکتبال‌ روز پنج‌شنبه با پیروزی ذوب آهن و مهرام و شکست پتروشیمی انجام شد.

در حساس‌ترین دیدار، مسابقه بین دو تیم‌ پتروشیمی بندرامام و ذوب‌آهن اصفهان بود که پتروشیمی صدرنشین در این دیدار حساس با نتیجه 79 بر 75 مغلوب میهمان خود شد. دیگر دیدار معوقه بین دو تیم توزین الکتریک و مهرام از هفته هجدهم بود که با پیروزی مهرام مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. مهرامی‌ها که در این دیدار مهران شاهین طبع سرمربی‌شان را کنار خود می‌دیدند در رقابتی نزدیک توانستند میزبان قدرتمند خود را با نتیجه 83 بر 82 شکست دهند و جایگاه پنجم را به دست بیاورند.

دستیاران ولاسکو ایرانی هستند
سعید درخشنده دبیر فدراسیون والیبال گفت: دستیاران خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال به طور حتم مربیان مجرب ایرانی خواهند بود. وی در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون حضور ۹۰ درصد مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی در کنار ولاسکو قطعی شده؛ اما هنوز گزینه‌های موردنظر انتخاب نشدند. از ترکیب سابق کادر فنی و برخی دیگر از مربیان با تجربه والیبال کشور مدنظر فدراسیون بوده که در روزهای آینده به سرمربی تیم ملی معرفی خواهند شد.

انصراف از حضور در مسابقات جهانی جودو
در آخرین روز از رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا، مسابقات در بخش تیمی برگزار شد. در این بخش تیم ملی ایران که در قرعه‌کشی حضور داشت و با قرعه استراحت مواجه شده بود به دلیل مصدومیت میراسماعیلی و معلومات از حضور در این مسابقات انصراف داد و این رقابت‌ها در غیاب تیم ملی کشورمان با ایستادن کره‌جنوبی روی سکوی نخست قهرمانی خاتمه یافت.

تغییر ریاست در چند فدراسیون ورزشی
حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی درباره احتمال ایجاد تغییر در مدیریت فدراسیون‌های ورزشی گفت: پس از ارزیابی عملکرد رشته‌های ورزشی حاضر در بازی‌های آسیایی گوانگجو به این نتیجه رسیدیم که ریاست دو یا سه فدراسیون ورزشی را تغییر دهیم.