داورزنی، منظمی و سلیمی ثبت نام کردند
داورزنی، منظمی و سلیمی سه نامزد ریاست فدراسیون والیبال هستند.

مهلت 10 روزه ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون والیبال به اتمام رسید و تنها سه نفر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند. محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، امیرحسین منظمی بازیکن سال‌های گذشته تیم ملی و علیرضا سلیمی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی سه نامزد احراز پست ریاست فدراسیون والیبال هستند.

مسمومیت ۲۷ کاراته کای زن
27 کاراته کای زن در حالی از مسمویت گاز منواکسید کربن به طور معجزه آسایی نجات یافتند که هنوز مسوولان فدراسیون کاراته و ورزشگاه شیرودی در تامین امکانات ورزشی و خوابگاه ورزشکاران اقدام اساسی انجام نداده‌اند. سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد صبح پنج‌شنبه قبل از طلوع آفتاب گازگرفتگی در خوابگاه دختران در فدراسیون کاراته در سالن کبکانیان مجتمع ورزشی شهید شیرودی منجر به مسمومیت 27 ورزشکار دختر شد.

رضازاده و برخواه رودرروی هم
مهلت ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری به پایان رسید و به غیر از حسین رضازاده، سرپرست ماه‌های اخیر این فدراسیون، محمدحسین برخواه و حمید هیدارن نیز در این انتخابات ثبت نام کردند تا رضازاده در این عرصه بدون رقیب نباشد.

طهماسبی برای آذربایجان کشتی می‌گیرد
سامان طهماسبی فرنگی کار ایرانی‌الاصل تیم آذربایجان که دو مدال رقابت‌های جهانی را در وزن 84 کیلوگرم در کارنامه دارد، از سال گذشته و در رقابت‌های جهانی مسکو برای آذربایجانی‌ها به میدان رفت.این کشتی گیر ایرانی در صورت موفقیت در بلاروس در رقابت‌های قهرمانی اروپا نیز به میدان می‌رود تا جایزه 300 هزار دلاری را در صورت موفقیت در این مسابقات که فروردین ماه به میزبانی کشور آذربایجان برگزار می‌شود، کسب کند.

حضور اولین زن چینی در فینال استرالیا
کیم کلیسترس از بلژیک، قهرمان یواس اوپن که پیش از این ویرا زوناروا روسی را شکست داده بود و به فینال رسیده بود در فینال باید به مصاف لی‌نا برود. لی نا موفق شد کارولین وزنیاکی، تنیسور شماره 9 جهان را در نیمه نهایی مسابقات اوپن استرالیا شکست دهد و عنوان اولین فینالیست چینی در مسابقات گرند اسلم را از آن خود کند.