لیگ ایران، چهارمین لیگ برتر آسیا
فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال برترین لیگ‌های آسیا از سال ۲۰۰۱ تاکنون را معرفی کرد که طی آن لیگ برتر کشورمان با کسب ۵/۳۰۱۹ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

در این رده‌بندی لیگ ژاپن با 5/3693 امتیاز در صدر است، لیگ کره جنوبی با 5/3376 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و لیگ عربستان با 3125 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده است. لیگ‌های چین، ازبکستان، امارات، قطر، کویت و سوریه در رده‌های پنجم تا دهم ایستاده‌اند.

هوار باز هم نیامد
هوار ملامحمد، بازیکن عراقی تیم استقلال قرار بود دیروز در تمرینات این تیم حضور یابد، اما خبری از این بازیکن نشده است. به گفته مسوولان استقلال، هوار در تماسی که با نظری جویباری داشته اعلام کرده که روزشنبه به تهران خواهد آمد و به دلیل مشکلی نتوانسته در موعد مقرر در تمرینات آبی پوشان حاضر شود!

یک بحرینی در لیست آسیایی استقلال
باشگاه استقلال تهران در نظر دارد نام گلزن تیم ملی بحرین را وارد لیست نفرات خود کند. اسماعیل لطیف مهاجم تیم ملی فوتبال بحرین مورد توجه باشگاه استقلال تهران قرار گرفته و مسوولان این باشگاه در نظر دارند در صورت امکان نام این بازیکن را وارد لیست خود کنند. استقلالی‌ها در شرایطی نام اسماعیل لطیف را وارد لیست آسیایی خود می کنند که با هوار محمد به توافق نرسند و یک جای خالی در لیست این تیم به وجود آید.

خداحافظی «فان در سار» از فوتبال
دروازه‌بان 37ساله هلندی شیاطین سرخ در پایان فصل جاری برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.ادوین فان در سار تا پایان این فصل درون دروازه منچستریونایتد خواهد ایستاد. او در وب سایت شخصی‌اش خبر آویختن دستکش‌هایش را به طور رسمی تایید کرد و نوشت: «زمان آن است که روی خانواده تمرکز کرد.»وی در سال 2005 از فولام به منچستر یونایتد پیوست و تاکنون 245 بار درون دروازه شیاطین سرخ ایستاده است.

ایرماتوف داور فینال جام ملت‌ها شد
دیدار نهایی پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا امروز بین دو تیم ژاپن و استرالیا در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار خواهد شد و «روشن ایرماتوف»، داور سال آسیا این دیدار را قضاوت خواهد کرد.