ممنوعیت آموزش مربیان مرد برای زنان تنیس باز
مجید شایسته، رییس فدراسیون تنیس از برخورد جدی با مربیان مردی که به آموزش تنیس‌بازان خانم می‌پردازند، خبر داد. وی گفت: بازرسان فدراسیون سرزده به استان‌ها رفته و به بررسی و نظارت می‌پردازند.

از این پس به هیچ عنوان هیچ مربی مردی حق آموزش بانوان را ندارد. این کار خلاف قانون است و هر کجا بازرس چنین گزارشی به فدراسیون ارائه دهد، صددرصد متخلف‌ها به کمیته انضباطی احضار شده و با حداکثر مجازات روبه‌رو خواهند شد.


آغاز کار مربی مجاری تیم ملی از اسفندماه
تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت قرار است بر اساس توافقات حاصله با چاوایونیک مربی جدید مجارستانی از ابتدای اسفند ماه به صورت آزمایشی مربیگری تیم را عهده‌دار باشد. مربی مجارستانی، تیم ملی را در اردوی ۱۰ روزه استرالیا و پس از آن مسابقات جهانی همراهی می‌کند.

پیکان قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال
دیدار معوقه از هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان به سود پیکان به پایان رسید تا این تیم قهرمان نیم فصل در گروه ب شود.این پیکار که آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال مردان بود در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود پیکان به پایان رسید. در این بازی مجتبی شبان از پیکان و اسملین بلغاری و قطر پاسور ابومسلم امتیاز‌آورترین بازیکنان دوتیم بودند.

جدال صدرنشین‌ها در تهران
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با دیدار حساس دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و راه و ترابری قم در قم آغاز می‌شود. در دیگر مسابقه حساس این هفته مهرام تهران میزبان توزین الکتریک کاشان است. شرکت ملی حفاری و بانک سامان هم در اهواز برابر هم صف‌آرایی می‌کنند. در شهرکرد پتروشیمی ‌بندر امام میهمان هیات بسکتبال این شهر است و دانشگاه آزاد تهران برای پیکار با تیم ب.آ به شیراز می‌رود. در آخرین دیدار نیز شهرداری گرگان در خانه تیم کاسپین قزوین را پیش رو دارد.

آغاز اسکی اسنوبورد قهرمانی جهان
رقابت‌های اسکی اسنوبورد قهرمانی جهان در لامولینا اسپانیا آغاز شد. نتایج ماده کراس مردان به شرح زیر است: آلکس پولین از استرالیا ۱۰۰۰ امتیاز، ست وسکات از آمریکا ۸۰۰‌، ناته هالند از آمریکا ۶۰۰.