حمایت امیر قطر از سعیدلو

رییس سازمان تربیت بدنی دیروز با حضور در کشور قطر با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی دیدار و گفت وگو کرد.

امیر قطر با اعلام حمایت از سعیدلو در انتخابات نایب‌رییسی AFC افزود: «حضور شما در AFC قطعا تاثیر زیادی در رشد فوتبال منطقه و آسیا خواهد داشت.» می‎خواهم کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال شوم

بهنام محمودی ملی‎پوش پیشین والیبال کشورمان با بیان اینکه قصد دارد کاندیدای مجمع آتی انتخابات ریاست فدراسیون شود، گفت: البته تصمیمم در این زمینه را پس از نشست با رییس سازمان تربیت بدنی و معاون وی نهایی می‎کنم.

یک ایرانی دیگر در راه کشتی آذربایجان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آذربایجان در حالی برگزار شد که سید محمدرضا آذرشکیب از ایران به مدال طلای وزن ۱۲۰ کیلوگرم دست یافت. این ذهنیت برای کشتی دوستان کشورمان به وجود آمده است که بعد از سامان‌طهماسبی، محمدرضا آذرشکیب هم دوبنده تیم ملی کشور آذربایجان را در مسابقات بین المللی به تن کند.

ثبت‌نام ۲ میلیون نفر برای خرید بلیت المپیک لندن

رییس اجرایی کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن اعلام کرد: تاکنون حدود دو میلیون نفر برای خرید بلیت این بازی‌ها ثبت نام کرده‌اند. گفته می‌شود مسوولان برگزاری، برنامه‌های ویژه ای را برای فروش ۸/۸ میلیون بلیت بازی‌های المپیک در نظر گرفته‌اند.

خداحافظی اوجاقی از تیم ملی ووشو

حسین اوجاقی کاپیتان تیم ملی ووشوی ایران پس از ۱۴ سال حضور پر افتخار در عرصه ملی و کسب ۱۶ مدال طلای جهان و آسیا خداحافظی کرد.

در بازی‌های آسیایی با قدرت شرکت می‌کنیم

عیسی ساوه شمشکی رییس فدراسیون اسکی گفت که با ایجاد شرایط و امکانات لازم برای تیم‌های ملی، در بازی‌های آسیایی زمستانی ۲۰۱۱ آلماتی قزاقستان حضوری قدرتمند خواهیم داشت.