مردم نگران نباشند/ قیمت کالاهای اساسی زیر ذربین

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در شورای معاونان با ابراز تأسف شدید از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور، اظهار کرد: مصیبت جان‌سوز فقدان رئیس دولت، وزیر امور خارجه و همراهان را محضر مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت می‌گویم.

خبر مرتبط
عزم جدی بر نظارت بازار کالا / تشکیل 200 هزار پرونده تخلف مربوط به کالای اساسی

مدیرکل حوزه هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت از انجام یک میلیون و 200 هزار بازرسی و تشکیل 200 هزار پرونده تخلف در بازار کالاهای اساسی طی سال جاری در کشور خبرداد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: رئیس‌جمهور شهید به معنای واقعی مقلد امام و رهبری بودند و همیشه بر اجابت فرمایش و به کار بستن رهنمودهای ایشان در دولت اصرار می‌ورزیدند.

وی در شرح فضائل رفتاری و اخلاقی سید ابراهیم رئیسی به روحیه بالای تعامل ایشان با گروه‌ها و سلایق سیاسی اشاره کرد و گفت: در طول مدت همکاری نزدیک با آقای رئیس‌جمهور، سخنی علیه مخالفان دولت از ایشان نشنیدم.

وی از پیگیری و دقت نظر رئیس دولت در انجام امور اجرایی گفت و تصریح کرد: ایشان به حل قطعی مسائل و رفع مشکلات تاکید داشت و عبور سطحی و مقطعی از موضوعات را روش مناسب برخورد با امور نمی‌دانست.

نیکبخت با یادی از وزیر امور خارجه شهید نیز اظهار کرد: امیرعبداللهیان با اخلاق‌ترین وزیر کابینه بود؛ وقار، متانت و کم‌حرفی از مشخصات رفتاری وی بود و همه، هنر دیپلماسی او را در مدیریت مسائل فلسطین و جبهه مقاومت می‌ستودند.

وزیر جهاد کشاورزی توصیه حضرت آقا به مسؤولان نظام و مدیران دولت را نصب‌العین دانست و گفت: فرمایش ایشان روحیه‌بخش و مسوولیت‌آفرین و بر همه ما تکلیفی دوباره برای انجام وظایف با تلاش مضاعف است.

وی با یادکردی از مجاهدت‌های رئیسی در دولت تاکید کرد: باید در مسیری که او برای ما ترسیم کرد که همان مسیر خدمت و تلاش برای مردم است، گام برداریم و روح ایشان را بر اعمالمان حاضر و ناظر بدانیم.

نیکبخت سپس وارد دستور کار نشست شد و شورای معاونین را به رصد بیش از پیش بازار توصیه کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.