داوران دربی انتخاب شدند

مسعود مرادی، حسن کامرانی فر و مرتضی کریمی‌تیم داوری داربی ۶۹ را تشکیل خواهند داد. مرادی پیش از این دربی را قضاوت نکرده است. پاداش رییس به تیم ذوب آهن

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی در تماس با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از در نظر گرفتن پاداش ویژه برای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در صورت صعود به دیدار نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا از فتح الله‌زاده

‌از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به اجلاس کمیته باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال آسیا دعوت شده است.

عمادرضا وارد ایران شد

عمادرضا، مهاجم عراقی باشگاه الزمالک مصر که فصل گذشته را در باشگاه سپاهان سپری کرده بود، برای انجام مذاکره با باشگاه پرسپولیس بامداد چهارشنبه وارد ایران شد.

جباری و روانخواه به دربی می‌رسند

خبر خوش برای استقلالی‌ها این است که مجتبی جباری و امید روانخواه مصدومیت‌شان برطرف شده و مشکلی برای بازی روز جمعه نخواهند داشت.

آشوب هواداران صرب در بازی با ایتالیا

طرفداران افراطی صربستان در ایتالیا جنجال به پا کردند. آشوب آنها باعث شد، بازی ایتالیا و صربستان در چارچوب دیدارهای مقدماتی یورو ۲۰۱۲ نیمه تمام بماند.

موهای من ایرادی ندارد

آندرانیک تیموریان درباره تذکر مدیران سازمان لیگ درخصوص موهایش گفت :«من دوست ندارم وقتم را صرف این‌گونه مسائل کنم. فکر نمی‌کنم موهای من ایرادی داشته باشد و در مسابقاتی که در تلویزیون تماشا می‌کنم، می‌بینیم که خیلی از فوتبالیست‌های دنیا موهای بلند دارند.

قطعا تا تابستان بعد در رئال می‌مانم

کاکا، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید، روز گذشته صحبت‌های عجیبی را به زبان آورده است. او در صحبت‌هایی اعلام کرده که حضورش در رئال مادرید تنها تا تابستان سال آینده قطعی و تضمین شده است.

فیروز کریمی: به زمین راه‌آهن چه کار دارم؟

فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال فولادگستر تبریز درباره حرف‌های ناظر بازی راه‌آهن و فولاد که گفته بود، شنیده است مسوولان فولاد این ادعا را داشته‌اند که زمین بازی با توصیه کریمی آب داده شده است، گفت: به زمین راه آهن چه کار دارم؟