گروه ورزش- هر چند مسوولان باشگاه استیل آذین هنوز به طور رسمی خبر کنار گذاشتن تومباکوویچ سرمربی صربستانی این تیم را اعلام نکرده‌اند، ولی جدایی این مربی از تیم سرخپوش تهرانی قطعی است. البته نحوه این جدایی هنوز مبهم است؛ چراکه استیل‌آذینی‌ها در صورت اخراج تومباکوویچ باید حق و حقوق او را به طور کامل بپردازند و اگر هم می‌خواهند این جدایی به صورت توافقی باشد باید سرمربی تیمشان را در مورد پرداخت مسائل مالی راضی کنند. عصر روز سه‌شنبه امیر مهریزی مدیرعامل استیل آذین جلسه‌ای را با تومباکوویچ برگزار کرد. عمده‌ترین تلاش او این بود که سرمربی تیمش را برای جدایی توافقی راضی کند.

او به سرمربی پیشنهاد کرد که با گرفتن فلان مبلغ راضی به فسخ قرارداد شود، ولی تومباکوویچ با خواسته‌های مدیرعامل موافقت نکرد و خودش هم یک مبلغ پیشنهادی را به مهریزی ارائه داد. البته پیشنهاد تومباکوویچ هم مورد موافقت مدیرعامل استیل آذین قرار نگرفت و قرار است این دو نفر هم جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند. این درحالی است که تومباکوویچ روز سه‌شنبه در تمرین استیل آذین حاضر نشد و صبح دیروز هم برای انجام کارهای خروجی‌اش، به امور اتباع خارجه مراجعه کرده است.

در این شرایط افشین پیروانی به صورت موقت هدایت تمرینات تیم استیل‌آذین را برعهده خواهد گرفت. پیروانی دو فصل پیش هم در پرسپولیس ابتدا به عنوان دستیار افشین قطبی معرفی شد، اما پس از اتفاقاتی که موجب ترک ایران توسط قطبی شد،

وی به عنوان سرمربی برای مقطعی کوتاه هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت.