ارسلان کاظمی در راه NBA

ارسلان کاظمی که به همراه تیم ملی بسکتبال کشورمان در شانزدهمین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جهان در ترکیه درخشید، یکی از ۵ بازیکنی است که برای فصل آینده شانس بازی در رقابت‌های NBA را پیدا کرده و نامش به عنوان انتخاب اول مطرح است. علی صادقی به کما رفت

علی صادقی یکی از داوران و مدرسین باتجربه و دوچرخه سوار پیشین تیم ملی در حین تمرین کنار جاده به همراه تیم شهرستان بابلسر دچار حادثه شد و به کما رفت.

شکسته شدن رکورد پرتاب دیسک بانوان

مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با شکسته شدن رکورد پرتاب دیسک بعد از ۳۳ سال توسط الهام سمرقندیان آغاز شد.

آمریکا قهرمان بسکتبال جهان شد

تیم ملی بسکتبال آمریکا با نتیجه ۸۱بر۶۴ ضمن غلبه بر ترکیه برای چهارمین بار فاتح جام قهرمانی مسابقات مردان جهان شد و سهمیه حضور در بازی‎های المپیک ۲۰۱۲ لندن را از آن خود کرد.

کشتی آزاد با یک رده سقوط چهارم شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران تنها با یک مدال نقره و یک برنز و ۲۴ امتیاز در رده چهارم جهان قرار گرفت. این درحالی بود که ایران در دوره قبل با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شده بود.

فراری با آلونسو جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد

چهاردهمین گرندپری فصل مسابقات اتومبیلرانی فرمول‌یک با قهرمانی فرناندو آلونسو و تیم فراری در ایتالیا به پایان رسید.

باران فینال مردان را به تاخیر انداخت

فینال آخرین گرنداسلم سال ‌٢٠١٠ تنیس جهان میان رافائل نادال و نوواک جوکوویچ با یک روز تاخیر انجام خواهد شد. بارش باران اجازه نداد تا دیدار مردان شماره یک و سه تنیس جهان یکشنبه شب (به وقت محلی) انجام شود.

حذف آخرین نمایندگان ایران

آخرین روز مسابقه‌های جودو قهرمانی جهان در ژاپن با حذف محمدرضا رودکی و سیامک عدل کسروی دو نماینده‌ باقیمانده ایران در وزن آزاد به پایان رسید.

حدادی در ریباند دوم و کاظمی در توپ ربایی اول

با پایان رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جهان در ترکیه، حامد حدادی در بخش ریباند با ۴۳ ریباند و میانگین ۶/۸ دوم شد و ارسلان کاظمی پدیده‌ جوان تیم ملی بسکتبال ایران هم با ۱۴ توپ‌ربایی و میانگین ۸/۲ در این بخش اول شد.