مارادونا و سیگار کشیدن در تمرینات آرژانتین

دیگومارادونا در غیاب مسی درتمرینات این تیم، درحالی که سیگاری در دهان داشت، با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و نشان داد که هنوز قابلیت‌ها و نبوغش را از دست نداده است. کیسوکه هوندا بهترین بازیکن جام است

کیسوکه هوندا نقش زیادی در صعود ژاپن از مرحله گروهی داشت. آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال درخصوص وی گفت: هوندا در این بازی‌های نشان داد که چه بازیکن باکلاسی است. به نظر من تا اینجای رقابت‌ها، او بهترین بازیکن جام است.

سرماخوردگی مسی

با مشخص شدن نشانه‌هایی از سرماخوردگی، لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین تمرین آرژانتین را از دست داد و با سایر بازیکنان تمرین نکرد.

آغاز بازی‌های یک چهارم با شعار ضدنژادپرستی

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد: بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی با شعار ضدنژادپرستی آغاز خواهد شد.

بازیکنان آرژانتین شخصیت ندارند

«باستین شوان اشتایگر» هافبک تیم ملی فوتبال آلمان در آستانه دیدار با آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰، بازیکنان آرژانتین را به تحریک داوران و بی‌احترامی به حریفان متهم کرده است.

ناکامورا با دنیای فوتبال خداحافظی کرد

شونسوکه ناکامورا هافبک تیم ملی ژاپن در پایان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای‌جنوبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وین رونی بی‌تقصیر است

مایکل اوون مهاجم تیم منچستر یونایتد با حمایت از وین رونی اعلام کرد، تمام اعضای تیم ملی قابل سرزنش هستند و نباید تقصیرها را گردن یک نفر انداخت.

جان تری با چه رویی به خانه بازگشته است؟

مارتین دمیکلیس مدافع تیم ملی آرژانتین، با اشاره به عملکرد جان تری در جام جهانی گفت: اگر من در جام جهانی اشتباه‌هایی مانند جان تری انجام می‌دادم، هیچ وقت به خانه راهم نمی‌دادند. نمی‌دانم او با چه رویی به کشورش بازگشته است.

بازیکن تیم ملی انگلستان تهدید به مرگ شد

اشلی کول مدافع تیم فوتبال انگلستان پیش از اینکه تیم ملی از جام جهانی حذف شود، به هم تیمی‌های خود گفته بود انگلستان و مردم آن را دوست ندارد که این موضوع خشم هواداران انگلیسی را برانگیخته و برای او پیام‌های تهدیدآمیز ارسال کرده‌اند.