ایران با عمان و بحرین هم‌گروه شد

عصر پنج‌شنبه ششمین دوره رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در امان اردن قرعه‌کشی شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. ایران در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا با عمان و بحرین هم‌گروه شد. این رقابت‌ها از دوم مهرماه در امان آغاز خواهد شد. یک طلا و دو نقره نصیب ایران شد

در نخستین روز از چهاردهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا، تیم ایران به یک مدال طلا و دو مدال نقره دست یافت.

بازیکن ایرانی ـ فرانسوی در تمرینات پرسپولیس

«شهریار وفایی» بازیکن ۲۱ ساله ایرانی ـ فرانسوی بعدازظهر چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان در دورتموند حضور پیدا کرده است.

شایسته، رییس فدراسیون تنیس شد

مجمع انتخابات فدراسیون تنیس به ریاست حمید سجادی، معاون سازمان تربیت بدنی برگزار شد که طی آن مجید شایسته با کسب ۳۶ رای از ۳۹ رای ماخوذه به عنوان رییس این فدراسیون برای چهار سال انتخاب شد.

«روی‌هاجسون» مربی تیم فوتبال لیورپول شد

روی‌هاجسون روز پنج‌شنبه با انعقاد قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی تیم فوتبال لیورپول منصوب شد. این مربی ۶۲ ساله که در ماه دسامبر ۲۰۰۷ هدایت تیم فولهام را عهده‌دار شد، این تیم را به فینال رقابت‌های لیگ اروپا در فصل

۱۰ - ۲۰۰۹ هدایت کرد.

تیم والیبال دانشجویی در فینال جهانی

تیم والیبال دانش آموزی ایران اعزامی به یازدهمین دوره رقابت‌های جهانی والیبال دانش آموزی چین با شکست تیم ترکیه، به فینال این مسابقات راه یافت.

مذاکره استقلالی‌ها با حسین کعبی

پس از جدایی خسرو حیدری از تیم استقلال تهران و حضور در تیم سپاهان، مسوولان آبی‌پوش پایتخت مذاکرات خود را با حسین کعبی،‌ هافبک تیم استیل آذین آغاز کرده‌اند و درصدد جذب این بازیکن هستند.

فدرر حذف شد

در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های تنیس ویمبلدون‌، راجرر فدرر - مرد شماره دو تنیس جهان با نتیجه ۱ به ۳ مقابل توماس بردیچ از جمهوری چک شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.