کریمی جزو جواهرات خانوادگی من است

علی کریمی ستاره مطرح تیم استیل آذین هنوز تکلیفش را با این باشگاه مشخص نکرده و حتی برای مذاکره با مدیران استیل آذین به دفتر باشگاه هم نیامده است.حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین کریمی را جزو جواهرات خانوادگی خود عنوان کرده است. وضعیت استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود

حمید سجادی، معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی گفت: وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از جلسه با رییس سازمان تربیت بدنی مشخص خواهد شد.

دعوت سعیدلو از مدیران مستعفی استقلال

به رغم استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از سمت‌شان، علی سعیدلو طی نامه کتبی از تمامی اعضای هیات مدیره استقلال دعوت کرد تا جلسه‌ای را در سازمان تربیت بدنی درخصوص بودجه سال آینده تشکیل دهند.

اولین کارت هواداری تراکتور به یک خانم

باشگاه تراکتورسازی از مدتی قبل اعلام کرده بود، قصد دارد با گرفتن حق عضویت از هواداران برای آنها کارت هواداری صادر کند. این اتفاق رخ داد و اولین کارت هواداری این باشگاه به یک خانم رسید.

با سپاهان توافق کردم و می‌مانم

قلعه نویی که شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی او در استقلال و اخباری مبنی بر مذاکره با استیل آذین وجود دارد، گفت :چون با سپاهان توافق کرده ام در اصفهان می مانم. در این تیم راحت هستم و امسال برنامه های جدیدی برای موفقیت داریم.

مبعلی با استیل آذین به توافق رسید

ایمان مبعلی، ستاره سابق تیم‌های فولاد ایران و الشباب امارات به تیم پرستاره استیل آذین خواهد پیوست. گفته می‌شد او به پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت.

بازدید سعیدلو از باشگاه‌های دولتی

پس از دیدار علی سعیدلو از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، رییس سازمان تربیت بدنی برای بررسی وضعیت و ارزیابی باشگاهای لیگ برتری از تمامی باشگاه های فوتبال حاضر در لیگ برتر فوتبال بازدید خواهد کرد.

کاناوارو به الاهلی امارات پیوست

طبق گزارش منتشره در لاستامپا، فابیو کاناوارو، مدافع باتجربه ایتالیایی با پیوستن به الاهلی موافقت کرد.این ستاره ۳۶ ساله قراردادی ۲ ساله را با تیم اماراتی به امضا رساند که بدین ترتیب در ازای هرفصل مبلغ ۱ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.