رقابت‌های هندبال جوانان آسیا قرعه‌کشی شد

دوازدهمین دوره مسابقه‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تهران قرعه‌کشی و ایران با کویت، بحرین و امارات هم گروه شد. این دوره از رقابت‌ها از یکم تا پانزدهم مردادماه در تهران برگزار خواهد شد. دعوت ۴ تیرانداز به اردوی تیم ملی اهداف پروازی

بنابر اعلام کمیته فنی فدراسیون تیراندازی ۴ تیرانداز در رشته اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات کاپ

جهانی ایتالیا که مردادماه برگزار می‌شود به تیم ملی دعوت شدند.

بازگشت میراسماعیلی به دنیای قهرمانی

آرش میراسماعیلی قهرمان جودوی جهان که پس از بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرده بود با نظر کمیته فنی فدراسیون جودو و تمایل

خودش برای بازگشت به ورزش قهرمانی دوباره به تیم ملی بازمی‌گردد.

نادال قهرمان تنیس مادرید شد

رافائل نادال‌، باغلبه ۲برصفر بر راجر فدرر قهرمان مسابقات تنیس دو میلیون و ۸۰۰ هزار یورویی مادرید شد.

منتقدان ما هیچ کار مفیدی نکرده‌اند

سید محمود میران سرمربی تیم ملی جودو گفت: نمی‌دانم چرا بعد از شکست در مسابقات تونس یک عضو کمیته فنی خیلی زود به اولین منتقد تیم ملی تبدیل شد، در حالی که همین فرد فقط انتقاد می‌کند تاکنون هیچ کار مفیدی برای جودو انجام نداده است.

رکورد میشائیل شوماخر شکسته نشد

ششمین گرندپری فصل فرمول‌یک در شرایطی با قهرمانی مارک وبر استرالیایی به پایان رسید که رکورد میشائیل شوماخر اسطوره اتومبیلرانی جهان پابرجا ماند.

شادی: می‌توان در گوانگجو پرمدال ظاهر شد

محسن شادی‌، اولین قایقران المپیکی ایران گفت: چین و ژاپن از مهم‌ترین رقیبان ما در این میدان هستند، اما قایقرانان ایران هم، پیشرفت خوبی داشته‌اند و ما می‌توانیم به عنوان رشته‌ای پرمدال در این بازی‌ها شناخته شویم.

برادران صمیمی‌ در بوداپست پرتاب می‌کنند

فدراسیون دوو میدانی اعلام کرد؛ محمود و محمد صمیمی ‌به همراه مربی‌شان عباس صمیمی ‌از قهرمانان پرتاب دیسک ایران و آسیا جهت انجام اردوی تمرینی و مسابقه راهی مجارستان خواهند شد.