پاداش 100‌میلیون ریالی برای ملی‌پوشان قایقران قهرمان مسابقات انتخابی چین

ایسنا- رییس فدراسیون قایقرانی در آستانه مسابقات رویینگ انتخابی المپیک در شانگ‌های چین ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان ایران برای نخستین بار در قایقرانی ایران سهمیه ورودی را کسب کنند. احمد دنیامالی در این خصوص گفت: ملی‌پوشان رویینگ ایران دو هفته زودتر برای برگزاری اردویی تدارکاتی در شانگ‌های چین محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک، عازم این کشور شده‌اند. امیدواری زیادی داریم که برای نخستین بار در تاریخ قایقرانی ایران سهمیه ورودی المپیک را کسب کنیم. این مهم دور از دسترس نیست.

وی افزود: تیم رویینگ با دو برابر ظرفیت اصلی و با نفرات بیشتر عازم چین شده و دلیل اصلی این اقدام فدراسیون این است که از میان نفرات اعزام شده بهترین‌ها در قالب تیم ملی در مسابقات شرکت کنند. ملی‌پوشان توانایی کسب هر چهار سهمیه ممکن را دارند، اما با توجه به اینکه از شرایط اقلیمی بندر شانگ‌های، شرایط آمادگی ملی‌پوشان ایران و شرایط آمادگی دیگر تیم‌ها اطلاعی ندارم، امیدوارم حداقل دو سهمیه ورودی المپیک را کسب کنند.

رییس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب با تاکید بر اینکه هر ملی‌پوش در مسابقات شانگ‌های قهرمان شود، جایزه ۱۰۰‌میلیون ریالی می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای تیم اعزامی بهترین تدارکات را انجام دادیم و هیچ مشکلی ندارند. آنها زیر نظر مربی حرفه‌ای کار می‌کنند و می‌توانند سهمیه مناسبی را بگیرند.