صیدانلو، سازمان تربیت بدنی حامی جدی همایش فرزندان آفتاب است

قهرمانان ورزش سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی هستند.

محمود صیدانلو مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان تربیت بدنی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت نسل آفتاب ضمن بیان مطلب فوق افزود: ورزشکاران زن و مرد کشورمان الگوهای رفتاری، اجتماعی و فرهنگی ایران در محافل بین‌المللی هستند و در جایی که دشمنان مغرضانه در خصوص مسائلی چون اخلاق، حجاب و ... منفی‌بافی می‌کنند بهترین ابزار برای دفاع از ارزش‌های اسلامی کشورمان ورزش خواهد بود. محمود صیدانلو در خصوص برگزاری اولین همایش معرفی قهرمانان اخلاق ورزش ایران اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی از ۲ سال گذشته در صدد برگزاری چنین اتفاق خوبی بود که از سوی موسسه فرهنگی هنری و ورزش نسل آفتاب این طرح ارائه شد و سازمان تربیت بدنی نیز از آن حمایت جدی کرد.

وی ادامه داد: حمایت سازمان تربیت بدنی از این طرح توجه ویژه سازمان تربیت بدنی را به موضوع اخلاق در ورزش نشان می‌دهد. این در حالی است که تاکنون چنین چیزی در سازمان نبوده است.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان تربیت بدنی افزود: هدف اصلی از برگزاری همایش «فرزندان آفتاب» ارج نهادن به معنویات در ورزش است که با همت و همکاری موسسه نسل آفتاب و حمایت جدی سازمان تربیت بدنی به صورت مشارکتی و به اتفاق هر ساله در زمانی خوب همچون سالروز بزرگداشت تختی برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم با کمترین نقص این همایش را برگزار کنیم و در سال‌های آینده معایب آن را رفع و با قوت بیشتر این روند را ادامه دهیم.