درخشان: قطبی نمی‌تواند به فعالیتش در پرسپولیس ادامه دهد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر می‌رسد شرایط برای ادامه فعالیت قطبی در پرسپولیس فراهم نیست.

حمید درخشان، درخصوص علت حذف پرسپولیس از جام حذفی و شکست ۳ بر صفر در همدان گفت: متاسفانه در این مسابقه تیم به لحاظ روحی شرایط بسیار نامساعدی داشت و مشکلات هفته گذشته در این نتیجه ضعیف تاثیرگذار بوده‌اند. وی ادامه داد: اتفاق‌های اخیر در تیم و دو دستگی بازیکنان معضل بزرگی است که هر تیمی را نابود می‌کند و احتمال چنین مشکلی احساس می‌شد. خبر اختلاف در کادر فنی از اوایل فصل به گوش می‌رسید، اگر چه آن را پنهان کرده بودند.

درخشان تاکید کرد: درون تیم نیستیم و نمی‌توانیم به طور قطعی اظهار نظر کنیم؛ اما می‌دانم در داخل کادر فنی مشکلاتی وجود دارد.

وی راجع به عملکرد بازیکنان عنوان کرد: با نگاه مثبت نمی‌توان بازیکنان را به کم کاری محکوم کرد. باید به اشتباهات فردی اشاره کنیم؛ اما اختلاف نظر در کادر فنی مشهود است. مسائل فنی و روحی بسیار مهم است که برابر پاس همدان پرسپولیس از این دو عامل بی‌بهره بود.

درخشان با بیان این مطلب که در پرسپولیس برخی به فکر منافع شخصی خود هستند، تصریح کرد: حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل باید هر چه زودتر مشکلات را حل کند. محبوبیت تیمی پرسپولیس در اولویت همه برنامه‌ها است، بنابراین نباید خواسته‌ها فدای منافع شخصی شوند.

وی درباره نحوه ادامه فعالیت سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بدون شک افشین قطبی برای ادامه فعالیت کار بسیار سختی را پیش روی دارد و فکر نمی‌کنم بتواند به راحتی به کارش در این تیم ادامه دهد، زیرا با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهد شد.