شهر آورد بسکتبال امروز برگزار می‌شود

دیدارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در هفته چهاردهم این رقابت‌ها تحت الشعاع بازی دو تیم مهرام و صباباتری قرار گرفته است.

دو تیم مدعی پایتخت امروز رو در روی هم قرار می‌گیرند تا برگزارکننده حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم و یا حتی دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشند. مهرام - صباباتری (سالن بسکتبال آزادی - ساعت ۱۰/۱۵)

جمعی از بازیکنان ملی پوش و صاحب نام بسکتبال امروز در سالن آزادی حاضر می‌شوند تا در قالب تیم‌های مدعی لیگ به میدان بروند. مهرام دوشنبه گذشته بازی خود را به دلیل سفر پردیس متحد قزوین به سوریه انجام نداد و پس از دوازده هفته صدرنشینی این رده را از دست داد.

حال این تیم با تکیه به تجربه و تکنیک بازیکنانی چون مهدی کامرانی، آیدین کبیر، حامد سهراب نژاد، صمدنیکخواه بهرامی، هومن رضایی و تونی مدیسن آمریکایی و به‌کارگیری آنها طبق افکار مصطفی‌هاشمی‌که تاکنون ۱۱ برد به همراه داشته است در اندیشه تکرار پیروزی دور رفت و تصاحب دوباره صدر جدول است.

آنها با این امید به مصاف شاگردان مهران شاهین طبع می‌روند که انگیزه‌های لازم و قوی برای برتری در شهرآورد پنجشنبه را دارند. آیدین نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، سعید تابش نیا، حامد آفاق، محمد رضا اسلامی‌و گارس ژوزف از هفته سوم رقابت‌های نیم فصل نخست تا به دیروز در انتظار رویارویی دوباره با حریف همشهری خود بوده‌اند تا شکست ۷۴ بر ۷۱ مقابل این تیم را جبران کنند.

از طرفی آنها با این برد می‌توانند امیدشان را برای از دست ندادن صدر جدول که هفته‌ها در حسرت تصاحب آن بوده اند پررنگتر کنند. به‌کارگیری درست چنین انگیزه‌هایی می‌تواند بازی تماشایی و حتی نتیجه‌ای شگفت‌انگیز به همراه داشته باشد.