شروط فدراسیون برای ثبت قرارداد رضایی

گروه ورزش- در حالی که گفته می‌شد با توجه به قوانین نقل و انتقال، تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند، اما این تیم با رحمان رضایی به توافق رسیده است.

عزیز محمدی، رییس سازمان لیگ فوتبال عنوان کرد: ‌لیست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس کامل است و این باشگاه نمی‌تواند بازیکن خارجی، دروازه‌بان خارجی یا هر بازیکن داخلی دیگری را به لیست اسامی‌خود اضافه کند.

اگر هم بخواهد بازیکنی را به خدمت بگیرد باید یکی از دو بازیکن خود؛ میثاق معمارزاده و محسن خلیلی را کنار بگذارد و کنار گذاشتن هر کدام از آنها در گروه تحقق دو شرط است یکی اینکه کمیسیون پزشکی مصدومیت ‌آنها تا آخر فصل را تایید کند و دیگر اینکه خود آنها هم موافق با کنار گذاشته شدن باشند؛ چرا که به هر حال تا آخر فصل نمی‌توانند برای هیچ تیم دیگری بازی کنند و باشگاه باید بتواند کلیه حق و حقوق آنها را پرداخت کند.

محمدی گفت:‌هنوز هیچ تاییدیه‌ای از سوی کمیسیون پزشکی دریافت نکرده‌ایم و اینکه رحمان رضایی با باشگاه قرارداد داخلی بسته دیگر مشکل باشگاه با این بازیکن است. ما تنها می‌توانیم یک کمک برای باشگاه پرسپولیس در نظر بگیریم و آن اینکه باشگاه رحمان رضایی را تنها برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرد. یعنی رضایی در مسابقات لیگ داخلی نمی‌تواند در ترکیب تیم

قرار بگیرد.

درست مثل زمانی که همین اتفاق برای رسول خطیبی افتاد با اینکه با باشگاه پاس قرارداد داشت، اما با استقلال قراردادی امضا کرد که فقط در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب این تیم قرار بگیرد.