انور لوگوسیچ، مربی اسبق گلرهای تیم‌ملی بوسنی بامداد دیروز بنا به درخواست مصطفی دنیزلی برای مذاکره با مسوولین باشگاه پرسپولیس به تهران آمد. لوگوسیچ ۵۱ ساله از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۱ بدون وقفه در تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی «مربی گلرها» بوده است. وی در تیم‌های ملی زیر ۲۱ سال و بزرگسالان بوسنی (۲ مرحله) این مسوولیت را بر عهده داشته است. لوگوسیچ در مرحله دوم حضور در تیم‌ملی بوسنی و همین‌طور تیم شانگهای چین با میروسلاو بلاژویچ، سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران کار کرده است. ضمن اینکه وی در تیم شاندونگ چین مربی گلرهای برانکو ایوانکویچ، دیگر سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران بوده است.

لوگوسیچ در ایران در مقطع حضور قبلی مصطفی دنیزلی در کشورمان، مربی گلرهای تیم‌های پگاه رشت، برق شیراز، صبا باتری تهران و شیرین‌فراز کرمانشاه بوده است.

وی علاوه بر شناخت از فوتبال ایران، به دلیل ۶ سال حضور در ترکیه در دوران دروازه‌بانی و کسب ۲ عنوان متوالی، «دستکش طلایی» لیگ ترکیه در فصول ۹۱-۱۹۹۰ و ۹۲-۱۹۹۱ به زبان ترکی همچون زبان‌های انگلیسی و فرانسوی مسلط است و از این منظر به خوبی می‌تواند با سایر اعضای کادرفنی و همچنین دروازه‌بانان تیم ارتباط برقرار کند.