پرسپولیس با دنیزلی سروسامان گرفت

مدیر راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه همه عوامل باشگاه تلاش می‌کنند این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانند، گفت: مهدوی‌کیا بازیکن ملی و محبوبی است و گوشه‌ای از کار را در پرسپولیس خواهد گرفت. به گزارش مهر، علی پروین در حاشیه برگزاری تمرین دیروز پرسپولیس گفت: به نظرم تیم از زمانی که دنیزلی آمده تا حدودی سروسامان پیدا کرده است، البته پیش از این هم بد نبود، اما الان بهتر شده و تمرینات هم به خوبی پیگیری می‌شود. فکر می‌کنم با این شرایط بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه آن موقع هم تاکید می‌کردم مدیریت نتوانست خوب یارگیری کند، افزود: البته استیلی زحمات زیادی کشید، اما از بازی اول شروع به توهین علیه وی کردند. خوشبختانه الان مردم دنیزلی را دوست دارند و با سابقه خوبی که داشته از او حمایت می‌کنند. سردار رویانیان هم تلاش کرد و ایشان را به پرسپولیس آورد تا دل مردم شاد شده و تیم بهتر نتیجه بگیرد.

مدیر راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دنبال مهرداد پولادی هستیم، گفت: اگر بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم تیم یک مقدار بهتر می‌شود. البته فتح‌الله‌زاده و استقلالی‌ها هم دنبال او هستند و حتی ممکن است هیچ‌کدام از این دو تیم استقلال و پرسپولیس موفق به جذب وی نشوند! باید دید قسمت چیست و زور چه کسی بیشتر است. البته باید بگویم استقلال خیلی یار دارد!

وی مجددا از هواداران پرسپولیس خواست که صبوری کنند و ادامه داد: البته آنها در نیم فصل نخست صبوری کردند، ولی الان باید صبرشان را بیشتر کنند. دنیزلی هم با سابقه‌ای که دارد و شناخت کامل از فوتبال ایران می‌تواند با حمایت هواداران در نیم فصل دوم نتایج بهتری را به دست آورد.

پروین در خصوص صحبت‌هایی که علیه دنیزلی مطرح شده، اظهارکرد: این حرف‌ها همیشه هست و من بارها گفته‌ام اگر مربی می‌خواهد به ایران بیاید باید درجه یک باشد. دنیزلی هم مربی بزرگی است که سابقه خوبی در فوتبال ایران داشته و یک مقدار فوتبال ایران را می‌شناسد. در مجموع باید بگویم دنیزلی یک مربی حرفه‌ای کامل است. ما با هیچ‌کس مشکل نداشته و نخواهیم داشت و همه زحمت می‌کشند تا پرسپولیس موفق شود.

وی در مورد خبر دعوت از دنیزلی برای حضور در باغ شخصی‌اش تصریح کرد: باغ شخصی کدام است؟! من هفته پیش به تمرین آمدم و دنیزلی گفت دلش برایم تنگ شده و چرا در تمرین حاضر نمی‌شوم. من گفتم از لواسان تا اینجا دو ساعت در مسیرم، راه دور و آمدن سخت است و او هم گفت به امید خدا می‌آیم در باغ شما و من هم گفتم خوشحال می‌شوم.

مدیر راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور مهدوی‌کیا در این تیم گفت: مهدی بازیکن ملی و محبوبی است و حضورش می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد. تلاش همه ما این است که پرسپولیس را به جایگاه مناسبی برسانیم و مهدی هم در این راه می‌تواند گوشه‌ای از کار را بگیرد.

خبرنگاری این موضوع را مطرح کرده که دنیزلی مخالف حضور مهدوی‌کیا نبوده و گفته بود باید ابتدا تیم را ببینم و بعد درمورد وضعیت این بازیکن اظهارنظر کنم که پروین در واکنش به این موضوع گفت: دقیقا حرف دنیزلی همین بود. او می‌خواست اول تیم را ببیند بعد تشخیص بدهد در کدام پست‌ها مشکل دارد.