حمید درخشان سرمربی شاهین بوشهر پس از پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

حمید درخشان که از پیروزی تیمش برابر تیمی چون پرسپولیس بسیار راضی به‌نظر می‌رسید، گفت: «خیلی خوشحالم که مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدم. این برد کلیدی‌ برای ما و حتی مردم بوشهر بود. از این جهت برای مردم بوشهر بسیار کلیدی بود که آنها هفته گذشته از من خواسته بودند که هرطور شده پرسپولیس را با مربی‌اش شکست بدهم. آنها بسیار ناراحت و عصبانی بودند از اینکه مربی کنونی پرسپولیس فصل قبل آنها را در شرایطی بحرانی تنها گذاشت .»
درخشان در ادامه صحبت‌هایش از شرایط تیمش و اینکه از نتایج دو هفته اخیر تیمش راضی به نظر می‌رسد، گفت: «ما خیلی خوب لیگ را شروع کردیم و دو نتیجه خوب را به دست آوردیم. ما این هفته بعد از بازی با تراکتور که در تبریز برگزار خواهد شد، بعد از آن دو بازی خانگی داریم که می‌توانیم در همین شروع لیگ بالای جدول قرار بگیریم.»
درخشان که انگار از پیروزی مقابل پرسپولیس و استیلی بسیار خوشحال به نظر می‌رسد، در این‌باره گفت: «من از پیروزی مقابل پرسپولیس خیلی خوشحالم. چون خیلی چیزها به همه ثابت شد. به خاطر اینکه حضور استیلی در این تیم به مسائل فنی برنمی‌گردد و حضور وی روی نیمکت به مسائل غیرفنی برمی‌گردد. به خاطر اینکه کارنامه آدم‌ها نشان می‌دهد که چه کسی شایسته حضور روی نیمکت تیم بزرگی چون پرسپولیس است.»
درخشان در پایان حرف‌هایش خطاب به هواداران پرسپولیس می‌گوید: «من از همین‌جا به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که خیلی زود به این تیم برگردم و این تیم را به روزهای خوبش برگردانم تا هواداران پرسپولیس نگرانی نداشته باشند.»
پاسخ پنجعلی به اظهارات درخشان
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در واکنش به حمید درخشان که مدعی شده بود، روابط سرمربی تیم پرسپولیس را مشخص می‌کند، گفت: قرار نیست هر کس به عنوان سرمربی انتخاب نشده است، ادعا کند روابط در انتخاب ما تاثیرگذار بوده است.
محمد پنجعلی در گفت‌وگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: اگر قرار بر رابطه بود، بدون شک کمیته فنی باشگاه پرسپولیس علی دایی را به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم انتخاب نمی‌کرد. ما درحالی دایی را به عنوان گزینه اصلی هدایت پرسپولیس معرفی کردیم که هیچ کس انتظار چنین انتخابی را نداشت.
همه می‌دانند در آن شرایط سخت ما بدون در نظر گرفتن منافع فردی بهترین انتخاب را برای هدایت تیم پرسپولیس داشتیم.
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من، آقای ذوالفقارنسب و دکتر زادمهر سال‌ها در این فوتبال زحمت کشیده‌ایم و ذره‌ذره برای خود آبرو جمع کرده‌ایم. ما آبروی خود را از سر راه نیاورده بودیم که بخواهیم تن به انتخاب تحمیلی بدهیم یا کسی را انتخاب کنیم که مدیریت باشگاه می‌خواهد.
پنجعلی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود باشگاه گزینه خود را سرمربی کند یا با توجه به روابط مربی انتخاب شود که اصلا علی‌دایی انتخاب نمی‌شد! با این شرایط اصلا چه نیازی به برگزاری جلسات کمیته فنی بود؟!